Romanii au cumparat anul trecut 836 de autoturisme japoneze Mazda, in crestere cu 11% fata de 2009, estimarile pentru anul acesta fiind de 850 de unitati.
“Dorim sa mentinem trendul de crestere si in 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unitati vandute si o cota pe segmentul de automobile de import de 1,2%”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda.

Cresterea a fost sustinuta in principal de SUV-ul CX-7 si de compacta Mazda3, primul cu un volum de 138 de unitati si o crestere cu 38% fata de anul anterior, iar al doilea model cu 333 de autoturisme, in crestere cu 34% fata de perioada precedenta.

Topul celor mai bine vandute modele Mazda in 2010 este completat de Mazda2,
cu 247 de unitati si o crestere cu 15% fata de cele 12 luni anterioare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri