Romanii au cumparat anul trecut 836 de autoturisme japoneze Mazda, in crestere cu 11% fata de 2009, estimarile pentru anul acesta fiind de 850 de unitati.

“Dorim sa mentinem trendul de crestere si in 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unitati vandute si o cota pe segmentul de automobile de import de 1,2%”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda.

Cresterea a fost sustinuta in principal de SUV-ul CX-7 si de compacta Mazda3, primul cu un volum de 138 de unitati si o crestere cu 38% fata de anul anterior, iar al doilea model cu 333 de autoturisme, in crestere cu 34% fata de perioada precedenta.

Topul celor mai bine vandute modele Mazda in 2010 este completat de Mazda2,
cu 247 de unitati si o crestere cu 15% fata de cele 12 luni anterioare.


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Mazda CX-5 a fost cel mai vandut model al japonezilor anul trecut