Vanzarile Mercedes-Benz, al doilea mare producator de vehicule de lux la nivel mondial, parte a grupului german Daimler, au crescut anul trecut cu 15%, la 1,17 milioane de unitati, sustinute de modelele Clasa E si S, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
In decembrie, inmatricularile de masini si vehicule sport utilitare Mercedes au urcat cu 11%, la 108.100 unitati, vanzarile avansand cu peste 10% pentru a 14-a luna consecutiv.

Cresterea vanzarilor de automobile de lux este sustinuta de cererea din China si de revenirea pietei americane. Vanzarile Mercedes sunt favorizate si de cresterea economica solida din Germania, cea mai mare piata a sa.

In cazul Audi, divizie a grupului Volkswagen, vanzarile au avansat cu 15%, la 1,09 milioane de vehicule. Audi intentioneaza sa devanseze Mercedes si BMW pentru a deveni lider de piata pana in 2015.

Vanzarile Daimler, inclusiv ale brandului Smart, ale carui livrari au scazut cu 17%, au urcat anul trecut cu 12%, la 1,27 milioane de vehicule. Obiectivul Daimler pentru 2010 a fost o majorare a vanzarilor de minim 10%.

"Anul trecut am avut un mare succes, depasind toate tintele", a declarat directorul general Dieter Zetsche, adaugand ca perspectivele pentru 2011 sunt foarte bune.

Livrarile de automobile Clasa E au crescut cu 32%, iar cele de masini Clasa S cu 25%.

Cererea din China a urcat de peste doua ori, la 148.400 de masini Mercedes, in timp ce vanzarile din SUA au avansat cu 14%, la 216.400 unitati.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri