Toyota a pastrat in 2010 titlul de cel mai mare constructor auto din lume dupa vanzari pentru cel de-al treilea an consecutiv, in pofida campaniilor controversate de rechemare si a conditiilor dificile de pe piata americana, informeaza Mediafax.
Vanzarile totale de autovehicule Toyota au crescut la nivel mondial cu 8% anul trecut, la 8,418 milioane de unitati, potrivit unui comunicat al grupului japonez, preluat de Bloomberg.

Cresterea se datoreaza revenirii pietei auto globale, care a amortizat impactul negativ al vanzarilor slabe din Statele Unite.

Pe langa marca omonima, Toyota mai detine brandul de lux Lexus, iar la vanzari contribuie si livrarile efectuate de companiile afiliate Daihatsu si Hino Motors.

Vanzarile Toyota in Statele Unite au scazut anul trecut cu 0,4%, la 1,76 milioane de autovehicule, reputatia companiei fiind inca afectata de campaniile uriase de rechemari pentru verificarea si remedierea defectelor de accelerare neintentionata.

Pozitia a doua la nivel mondial este ocupata de concernul american General Motors, care a anuntat intr-un comunicat o crestere de 12% a vanzarilor in 2010, la 8,39 milioane de unitati.

Vanzarile Toyota in China, cea mai mare piata auto din lume, au crescut cu 19% anul trecut, performanta depasita insa de GM, care a obtinut un avans de 29%.

Volkswagen, al treilea mare constructor auto la nivel mondial, a inregistrat anul trecut o crestere de 14% a vanzarilor de autoturisme, la 7,14 milioane de unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri