Mazda Motor Corporation anunta rezultate pozitive la nivelul anului 2010 atat in ceea ce priveste productia globala, care a crescut cu 32,8% la 1,3 milioane unitati, cat si volumul vanzarilor.
Productia interna (Japonia) in perioada ianuarie-decembrie 2010 a crescut cu 27,3% comparativ cu aceeasi perioada din 2009, pe baza cresterii productiei vehiculelor pentru pasageri. Au fost produse 383.252 unitati Mazda3, 159.079 unitati Mazda2, 90.099 unitati CX-7.

Unitatile de productie din afara Japoniei au contabilizat pentru aceeasi perioada o crestere cu 47,6% fata de 2009, care reflecta cresteri atat la nivelul autoturismelor cat si al vehiculelor comerciale. In afara Japoniei au fost fabricate 182.999 unitati Mazda6, 71.926 unitati Mazda2, 70.826 unitati Mazda3.

In ceea ce priveste vanzarile Mazda in Japonia in 2010, acestea au crescut cu 9,5% fata de anul precedent, rezultatul bazandu-se, la fel ca in cazul productiei, pe cresterea vanzarilor vehiculelor de pasageri. Cota de piata Mazda pentru automobile a fost de 5,4%.

Exporturile Mazda in 2010 au crescut cu 29,8% comparativ cu anul anterior, factorul determinant fiind cresterea vanzarilor in America de Nord, Europa, Oceania si in alte regiuni (Orientul Mijlociu, Asia, Africa si America Centrala si de Sud).

Modelele cheie Mazda exportate anul trecut au totalizat 352.891 unitati Mazda3, 87.635 unitati CX-7, 68.457 unitati Mazda6.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri