Constructorul auto indian Tata Motors si-a anuntat intentia de a exporta modelul Nano, cea mai ieftina masina din lume, in Romania, Turcia, Brazilia, Tailanda, Bangladesh si Sri Lanka, potrivit telegraphindia.com.
Compania a realizat recent un studiu global privind modul in care Tata Nano poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecareia dintre aceste piete.

Directorul executiv al Tata Motors, Carl-Peter Forster, a precizat “vom intra pe noi piete treptat. Nano este un diamant brut care trebuie lustruit”.

Masina prezentata pentru prima data in ianuarie 2008 are o lungime de 3 metri, patru usi, cinci locuri si nu are air-baguri, aer condtionat si nici aparat de radio.

Motorul de serie de pe modelul Nano are doi cilindri 624cc si 33 CP. In Taiwan masina are un pret de 5.000 de dolari.

In Romania, producatorul indian de automobile Tata Motors este prezent prin compania Isotlar Motors care este importatorul direct al marcii pe plan local, distribuind vehicule si piese de schimb.



Compania Tata Motors a fost fondata in anul 1945 avand angajate 23.000 de persoane. In anul 2005 compania Tata Motors a fuzionat cu Grupul Fiat pentru a manufactura atat automobile Fiat, cat si Tata, de asemenea, preluand distributia de automobile Fiat in India.

In anul 2008, compania Tata Motors a achizitionat Jaguar si Land Rover, avand un foarte mare impact asupra pietei auto si, de asemenea, mai detine, din anul 2005, 21% din Hispano Carrocera, aceasta fiind o mare companie ce manufactureaza autobuze din Spania.

Compania Tata detine si totalitatea actiunilor companiei Daewoo automobile comerciale, aceasta fiind numarul 2 ca productie de camioane in Korea. De asemenea, in anul 2006, a fost fondata o intreprindere comuna cu firma Marcopolo, firma ce are origine braziliana.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri