Inmatricularile noi de vehicule pentru pasageri au scazut cu 6,5% in 2010

Numarul inmatricularilor noi de vehicule rutiere pentru pasageri a scazut in 2010 cu 6,5% fata de anul precedent, iar numarul inregistrarilor noi de vehicule pentru transportul marfurilor cu 13,3%, potrivit datelor publicate de Institutul National de Statistica (INS).

Totusi, in ultimul trimestru al anului trecut, inmatricularile de vehicule pentru pasageri au avut o crestere cu 59,1% fata de trimestrul similar din 2009, la 121.749 unitati, informeaza Mediafax.

La nivelul ultimului trimestru din 2010, s-au inregistrat scaderi ale numarului de inmatriculari noi pentru mopede si motociclete, si cresteri ale numarului de inmatriculari noi pentru categoriile autoturisme si autobuze si microbuze comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.

Pentru autoturisme si autobuze si microbuze, avansul a fost cu 60,3%, la 120.269 masini, respectiv cu 51,4%, la 616 vehicule, fata de trimestrul patru din 2009, in timp ce mopedele si motocicletele au scazut cu 21%, la 864 unitati.

In ceea ce priveste vehiculele rutiere pentru transportul marfurilor, inmatricularile noi de autocamioane si cele de remorci si semiremorci au urcat cu 3,3%, la 9.697 unitati, si, respectiv, cu 14,7%, la 3.892. In perioada analizata a fost inmatriculat un autotractor.

Fata de trimestrul trei din 2010, numarul inmatricularilor noi la vehiculele rutiere pentru transportul pasagerilor a crescut in octombrie-decembrie cu 56,4%, iar la vehiculele rutiere pentru transportul marfurilor cu 33,9%.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri