Mitsubishi ASX, cel mai nou crossover lansat de producatorul auto japonez, are la baza conceptul cX prezentat la salonul auto de la Frankfurt in anul 2007, avand un design compact si dinamic.
Modelul marcheaza debutul noii familii de motorizari diesel DOHC 16v cu 4 cilindri si injectie directa Common-Rail. Noua motorizare diesel este dezvoltata de Mitsubishi Motors Corporation, impreuna cu Mitsubishi Heavy Industries. ASX vine cu tractiune pe rotile din fata sau 4x4, cu doua motorizari Euro 5, 1,8 litri diesel 150 CP si 1,6 litri benzina 115 CP.

Modelul de test a fost varianta diesel cu tractiune integrala si transmisie manuala in 6 trepte, care in echiparea de varf Instyle ajunge la 30.500 de euro cu TVA. Prin Remat pretul este de 27.800 euro cu TVA.

Crossover-ul diesel ajunge la 100 km/h in 10,6 secunde si atinge o viteza maxima de 198 km/h.

Consumul modelului nipon in timpul testului a fost sub 5 litri in afara orasului la o viteza maxima de 100 km/h si sub 9 litri in oras, ajutat de sistemul Auto Stop & Go, functie care opreste motorul la semafor si il reporneste in momentul in care apasam ambreiajul.

ASX dispune si de un sistem ce indica momentul optim pentru schimbarea treptelor de viteza.

Scaunele din piele sunt moi si confortabile. Vizibilitatea din ASX este foarte buna, pentru ca pozitia la volan este inalta. In oras la trecerea peste denivelari te cam zgaltaie si se aud zgomote, as da vina pe cei 20.000 de km pe care masina ii avea la bord, facuti probabil si in off road.

Condus pe zapada si in modul 4x4, ASX merge bine, insa daca fortezi putin simti cum masina tinde sa derapeze.

Plasticele din interior nu arata prea bine, iar usile necesita putin efort la deschidere, par cam intepenite balamalele.

ASX are in standard, aer conditionat, geamuri si oglinzi actionate electric, computer de bord si radio-CD cu redare MP3. In echiparea Invite avem in plus aer conditionat automat, display multifunctional color, cruise control, port USB in consola centrala, senzori de ploaie, senzori de lumina si senzori de parcare.

Varianta de top, Instyle, vine in plus cu plafon panoramic, farurile Bi-Xenon, scaun sofer reglabil electric, scaune incalzite, buton pornire/oprire motor, tapiterie din piele, bluetooth, sistem de navigatie cu touchscreen si camera pentru mersul cu spatele.

In ceea ce priveste siguranta, toate modelele vin echipate cu airbag-uri frontale, laterale si de tip cortina, sistem de control al stabilitatii si al tractiunii, ABS, EBD si BA (Brake Assist), asistenta la pornirea din rampa (HSA).

Cel mai iefitn ASX cu motorul pe benzina si tractiune fata are un pret de 17.500 euro cu TVA si 14.800 euro cu TVA prin Remat.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici

Date tehnice: Mitsubishi ASX 1.8 DID AS&G 4WD
Capacitate cilindrica (cmc) 1.798
Combustibil: motorina
Putere maxima (CP/rpm) 150/4.000
Cuplu maxim (Nm/rpm) 300/2.000-3.000
Cutie de viteze M6
Acceleratie 0-100 km/h (s) 10,6
Viteza maxima (km/h) 198
Consum urban/extra-urban/mediu: 6,9/5/5,7
Dimensiuni Lxlxh (mm) 4.295/1.770/1.615
Ampatament (mm): 2.670
Emisii de CO2 (g/km) 150
Capacitate portbagaj: 416 litri
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri