Dacia va lansa in acest an doua modele de familie, un monovolum cu un pret de 14.800 de euro care s-ar putea numi Popster si o masina de oras derivata dintr-o autoutilitara usoara care ar putea costa incepand cu 13.000 de euro, potrivit L'Automobile Magazine, citat de Mediafax.
"Un break, un 4X4, doua berline...Dacia ataca pe toate fronturile. Urmatoarea etapa va fi monovolumul si, pentru a intra pe acest segment, constructorul auto propune doua modele", noteaza publicatia franceza.

Potrivit L'Automobile Magazine, Dacia ar urma sa lanseze un monovolum compact si o masina de oras derivata dintr-o autoutilitara usoara.

Monovolumul reprezinta mai degraba un model conventional, cu al treilea geam lateral de forma patrata si usile din spate deschizandu-se in modul clasic. Cu o lungime de 4,5 metri, modelul se va distinge prin pretul sau, de 14.800 de euro, cu 6.000 de euro mai putin decat varianta entry a Scénic. Popster va avea un consum mediu de 5,2 litri la suta de kilometri.

Al doilea model va avea o echipare mai slaba decat "fratele mai mare", portierele din spate vor fi culisante. Accesul la portbagaj se va face prin doua usi, ca la MCV-ul Logan. Modelul va avea un pret de 13.000 de euro in varianta standard si de 14.500 de euro daca va fi echipat cu motor diesel de 85 de cai putere. Masina va consuma in medie 5,5 de litri la suta de kilometri. Noul model va fi cu 3.750 de euro mai ieftin decat Kangoo dCi 90 Authentique, dar va putea transporta o cantitate mai mare.

Publicatia noteaza ca modele au fost deja prezentate unor potentiali clienti.

Renault a anuntat recent ca va lansa in 2012, in Europa, doua modele marca Dacia, un automobil de familie si un autovehicul comercial usor.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri