Producatorul ceh de masini Skoda va schimba din 2012 logoul marcii si vrea ca pana in 2018 sa ajunga la un volum de vanzari de cel putin doua ori mai mare decat in prezent.
Logo-ul traditional al sagetii inaripate are un nou spectru de culori. Designul si layout-ul showroom-urilor vor fi si ele modernizate substantial.

Marca aduce la Geneva Fabia Monte Carlo, un model editie speciala cu un sasiu cu setari sport, o imagine dinamica ce include accesorii negre si interiorul cunoscut de la versiunea RS.


Echiparea masinii include o gama larga de dotari functionale si de confort: instalatie de aer conditionat Climatic, inchidere centralizata cu telecomanda pliabila, oglinzi exterioare reglabile si incalzite electric, radio-CD&MP3-player s.a.

Modelul are patru motorizari pe benzina (1.2 HTP/70 CP, 1.4 MPI/86 CP, 1.2 TSI/86 CP si 1.2 TSI/105 CP) si trei diesel (1.6 TDI in versiuni de putere 75 / 90 / 105 CP).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri