Angajatii ar trebui de asemenea sa isi analizeze cu atentie contractul de munca si conditiile privind un al doilea job, deoarece multe companii au politici care interzic munca la competitie sau cer angajatilor asigurari ca nu se isca un conflict de interese.
De asemenea, angajatii ar trebui sa ia in considerare asa numita “datorie de loialitate”, o obligatie de a actiona in interesul angajatorului, spune Debra Katz, partener la Katz, Marshall & Banks, o companie de avocatura din Wahington specializata in legislatia pentru ocuparea fortei de munca.
Toate acestea deoarece nu este bine sa se lase impresia ca persoana respectiva este vesnic obosita, intarzie la munca si este mai putin dedicata. “Aceste aspect le dau motive angajatorilor sa spuna ca prestatia ta are de suferit si iti poate dauna statutului de angajat, ceea ce implica si salariul si oportunitatile de promovare”, spune aceasta.
Chiar daca dezvaluirea celui de-al doilea job nu este ceruta, Katz sfatuieste sa fii deschis legat despre acesta pentru a evita alte problem viitoare, plus ca un sef intelegator te poate ajuta in acest sens.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: