Cheia pentru a iesi din randul celor care nu au un loc de munca poate fi mai simpla decat iti imaginezi. Cautarea unui loc de munca poate semana din mai multe puncte de vedere cu conducerea unui companii, iar organizarea cu eficienta a lucrurilor din jur iti poate creste sansele in gasirea unui job, scrie Business Insider.

Pastreaza-ti cautarile in foldere organizate. Un folder poate fi utilizat pentru locurile de munca la care ai aplicat deja CV, unul pentru job-uri cu potential si un altul cu detalii, precum informatii despre portofoliile companiilorsi informari media la care sa te raportezi.

CV-ul trebuie sa il ai updatat periodic si scrisorile de intentie personalizate. Poate fi folositor chiar sa iti pastrezi un document in care sa ai descrierea fiecarui job la care ai aplicat, cu documentare asupra companiei si scrisoarea de intentie depusa. Tine si alte foldere pentru job-urile la care intentionezi sa aplici.

Tine-ti contactele intr-un mod cat mai organizat. Cea mai buna organizare o poti avea prin scrierea acestora in tabele Excel sau Outlook. Daca ai toate aceste contacte puse la punct, nu mai pierzi timp sa cauti contacte printre carti de vizita sau in casuta de mesaje. Uita-te din cand in cand prin acestea si cauta persoanele care te pot ajuta sa iti gasesti un loc de munca.

Pastreaza in casuta de mesaje a e-mail-ului doar acele mesaje relevante. Pe restul le poti arhiva. "Fiecare mesaj din inbox-ul meu reprezinta ceva ce am de facut", spune un antreprenor.

Sursa foto: freedigitalphotos.net


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Cei 100.000 de posibili angajati pe care Romania nu ii vede