In era informatiei, in care poti afla o multime de lucruri despre aproape oricine la o simpla cautare pe Google, ar fi o greseala pentru un recrutor sa nu verifice ce rezultate afiseaza o cautare despre un anumit candidat. Cat de des este folosit Google in adunarea informatiilor despre candidati? Se uita specialistii in recrutare pe profilurile de LinkedIn sau Facebook ale candidatilor?

„Profilurile de pe retelele sociale, mai ales LinkedIn, sunt vizualizate de tot mai multi recrutori, mai ales in cazul pozitiilor manageriale sau administrative deschise in companii. Totusi, nu toti candidatii au un asemenea profil sau, daca il au, nu este neaparat reprezentativ pentru ceea ce sunt ei cu adevarat. Asadar, social media ne ofera doar informatiile pe care candidatul doreste sa le dea despre sine”, este de parere Raluca Parvu, Business Manager BPI group.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Sursa foto: Free Digital Photos

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri