Sabin Gilceava te invata sa negociezi dupa toate regulile artei. Si-a inceput cariera in vanzari, a lucrat si in domeniul bancar si este trainer de ani buni. In 2000 facut pasul catre antreprenoriat, devenind cofondator Senior Partner la TREND Consult – una dintre cele mai importante companii romanesti de training de vanzari si negociere. Recent, a infiintat Leverage Negotiation, o firma specializata in consultanta si training in negociere. In prezent, pe langa activitatea de consultanta in negociere la Leverage Negotiation, dezvolta si sustine programe de vanzari si negociere in cadrul Sales Academy de la TREND Consult.

Cum ai inceput sa te ocupi de negociere?

Sabin Gilceava: Mi-am inceput cariera in vanzari de produse, apoi am trecut la servicii. Cochetam cu ideea de a face vanzari, dar si training, pana cand un prieten a venit cu ideea de a face o firma de training in vanzari. De la vanzare la negociere e doar un pas si cred ca este pasul firesc, mai ales cand vorbesti despre produse sau servicii de valoare mare. Ulterior am devenit licentiat pentru Romania al uneia dintre cele mai mari firme de consultanta in vanzari si negociere.


Care a fost cea mai dificila provocare in domeniul negocierii pentru tine?

Cred ca fiecare negociere este in felul ei dificila, dar si extrem de provocatoare. Nu stiu daca provocarea vine neaparat din suma sau miza, cat mai degraba ales din jocul, dansul, miscarile pe care fiecare parte decide sa le faca Nu degeaba negocierea este despre ingemanarea interesului cu conflictul. Uneori e dificil, pentru ca nu intelegi sursa conflictului, alteori, pentru ca nu explorezi suficient interesul partilor. Din cauza asta, oricand o negociere poate sa devina dificila daca partile nu se concentreaza pe a crea valoare, ci doar pe a imparti la doi.

Retail jobs

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri