Valul de candidati din generatia Millennials, persoanele nascute intre 1980 si 2000, care vor intra pe piata muncii, va forta angajatorii sa faca schimbari in stategia propriului business si in modul si oferta de lucru. La ce ar trebui, concret, sa se astepte angajatorii si de ce le este frica?

Un studiu realizat recent de compania software SAP si Oxford Economics in 27 de tari, pe 2.700 de directori executivi si 2.700 de angajati, arata cum va fi forta de munca in 2020 si cum sunt acum companiile.

1. Angajati care vor sa lucreze tot mai flexibil

83% dintre cei 2.700 de directori executivi intervievati au declarat ca intentioneaza sa creasca numarul de angajati de tip consultanti in companie in urmatorii trei ani

2. Angajati tot mai diversi, din diferite tari in aceeasi companie

Globablizarea, resimtita de altfel in companii, va duce la cresterea numarului de angajati din tari diverse in aceleasi companii

3. Lipsa de valori si instrumente impiedica HR-ul sa dezvolte strategii pentru viitorul val de angajati

Doar 42% dintre directorii respondenti spun ca stiu cum sa se foloseasca de ceea ce este reprezentantiv pentru viitorii angajati

4. Ca rezultat, companiii nu fac progrese pentru a indeplini dorintele angajatilor lor

Aproape o cincime dintre directori spun ca au facut progrese usoare, 47% spun ca au facut progrese moderate si doar 33% spun ca au inregistrat progrese semnificative.

Respondentii din Asia (64%) si Orientul Mijlociu/Africa (57%) sunt mult mai ingrijorati de intrarea generatiei Millennials pe piata muncii decat angajatorii din alte zone ale lumii, in conditiile in care acele companii au un profit mai sus decat media din alte firme din aceleasi industrii.

Dar ce-i ingrijoreaza astazi pe angajatorii din cele 27 de tari?

Sursa foto: Sefi suparati/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri