Atitudinea este mai importanta decat munca in sine

Atitudinea este mai importanta decat munca in sine

Cand esti la primul job, acorda o mare importanta atitudinii tale fata de sefi si colegi. Nu ca munca de zi cu zi si rezultatele ar fi de neglijat, insa atitudinea pozitiva si orientarea ta catre solutionarea problemelor iti aduc mai multe beneficii, spun consultantii in cariera, citati de Business Insider.

Sursa foto: Concept succes/Shutterstock.com

Acorda atentie lucrurilor mici

Acorda atentie lucrurilor mici

Nu esti orientat si preocupat in mod natural de detalii? Atunci lucreaza la partea asta. Sa verifici orice lucru de doua ori si sa iti faci treaba extraordinar de bine reprezinta cea mai scurta cale sa construiesti, pe termen lung, increderea in oamenii pe care nu-i cunosti foarte bine.

De aceea, specialistii iti recomanda sa citesti un mail de trei ori inainte sa-l trimiti. Si retine "Ce spui este importanta, dar cum spui face toata diferenta in lume".

Sursa foto: Angajat care se uita prin lupa/Shutterstock.com

Invata cum sa-ti "gestionezi" seful

Invata cum sa-ti "gestionezi" seful

Specialistii se refera aici tot la atitudine si, indeosebi, la modul strategic in care pornesti o discutie cu seful tau. "Pana sa devii CEO, treaba ta este sa-i faci sefului viata mai usoara. Asa ca nu merge la seful tau cu probleme, ci cu solutii", te sfatuiesc specialistii straini.

Sursa foto: Sef impresionat de angajat/Shutterstock.com

Fii ca un burete, pregatit sa absorbi cunostinte

Fii ca un burete, pregatit sa absorbi cunostinte

Atat timp cat tu inveti ceva nou, mereu este in castig. Fii ca un burete si cu multa sete de invatare. Fa un efort sa inveti si in afara jobului si fa-ti timp pentru a dezvolta un hobby, pe langa job.

Sursa foto: Creier in forma de burete/Shutterstock.com

Abuzeaza de "Multumesc!"

Abuzeaza de "Multumesc!"

Foloseste-ti bunele maniere! Cu un "Te rog!"si un "Multumesc!" poti deschide multe usi si poti crea legaturi puternice pe termen lung. Nimanui nu-i place sa aiba colegi nepoliticosi sau chiar obraznici.

Sursa foto: Tasta Thank You!/Shutterstock.com

Nu este mereu usor, dar nu e imposibil

Nu este mereu usor, dar nu e imposibil

Lucrurile care ti se par dimineata ca sunt imposibil de facut pot deveni chiar banale seara. Atunci cand primesti o sarcina greoaie care efectiv te compleseste, da-ti seama cum poti sa o rezolvi pe bucati.

Sursa foto: Impossible/Shutterstock.com

Cunoaste-ti si stapaneste bine propriul rol (de erou)

Cunoaste-ti si stapaneste bine propriul rol (de erou)

Asta inseamna sa devii acea persoana care se pricepe excelent la "acel lucru". Colegii si sefii te vor recunoaste ca atare si vor apela la tine pentru ca esti singurul angajat care stie sa faca cel mai bine "acel lucru". Si asa devii si indispensabil in companie.

Sursa foto: Angajat erou/Shutterstock.com

Nu te descuraja cand problemele apar

Nu te descuraja cand problemele apar

Este in regula daca simti uneori ca lucrurile nu merg chiar bine. Dar tine minte: decat sa-ti concentrezi mintea si sufletul pe probleme, fii pozitiv si concentreaza-te pe solutii valoroase.

Sursa foto: Angajata/Shutterstock.com

Sursa foto: Supererou/Shutterstock.com