Stabilirea unor obiective concrete este una dintre cele mai importante etape in dezvoltarea unei afaceri. Iar cand afacerea creste intr-un an cat altele in sapte, ajustarea acestor obiective devine inevitabila. Care este, insa, cea mai eficienta modalitate de a stabili aceste tinte?
Contrar aparentelor, clasicul “give your hundred percent” nu se aplica intotdeauna ad litteram. Ba uneori, nu este nevoie nici de 90%. In cazul Dropbox, de pilda, procentajul merge chiar pana la 70%.
Conceput ca un serviciu de tip cloud pentru gazduirea fisierelor, Dropbox are in prezent peste 1.200 de angajati, cu peste 60% mai multi decat in anul precedent, si peste 300 de milioane de utilizatori la nivel global. O performanta atinsa in opt ani de la lansarea serviciului ca o companie start-up.
Cum reuseste, asadar, aceasta companie sa monitorizeze performantele angajatilor sai si cum se asigura ca toata lumea merge in aceeasi directie?
Cititi articolul complet in Cariereonline.ro
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: