Nestle Romania cauta anul acesta 60 de tineri, din care 25 vor fi angajati permanent in diverse departamente. Compania pariaza pe tineri pentru ca ei "stimuleaza schimbarea", iar schimbarea este cheia pentru a rezista in ziua de astazi, sustine HR managerul companiei.

"Tinerii pe care ii angajam la Nestle au un efect pozitiv asupra organizatiei pentru ca ei ridica stacheta in toate sectoarele – ei socializeaza usor, nu accepta rutina, sunt curiosi, rapizi si cu energie, ei stimuleaza schimbarea, iar schimbarea este cheie pentru a supravietui in realitatea prezenta", explica Gabriella Carello, director resurse umane la Nestle Romania.

Cei 60 de tineri vor intra in departamentele de vanzari si marketing, productie, tehnic, resurse umane si finante. Nestle a lansat in 2013 pogramul Nestle needs YOUth prin care vrea sa angajeze 180 de persoane pana in 2016. De la inceputul acestui an si pana acum, 136 de tineri s-au alaturat companiei fie ca angajati permanenti, fi ca stagiari sau interni.

"Ceea ce cautam la angajatii nostri se regaseste mai degraba in gandirea lor, decat in ceea ce au studiat la scoala. Noi cautam aptitudini de leadership, chiar daca este vorba despre pozitii de juniori, iar asta inseamna, printre altele: curaj, adaptabilitate la schimbare si spirit antreprenorial", spune Carello.

Nestle are in Romania aproximativ 1.000 de angajati in sediul de la Bucuresti si fabrica din Timisoara.

Sursa foto: Tineri absolventi/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri