Primele impresii conteaza nu numai cand vine vorba despre aspectul social, dar si in ceea ce priveste realizarile pe plan profesional. Este posibil sa cultivam prietenii adevarate la locul de munca sau este necesar sa ne mentinem relatiile in limitele profesionalului? Iata o intrebare care merita o dezbatere mai consistenta, pentru a preveni situatiile confuze la locul de munca, situatii pasibile de multe incurcaturi.

Daca unele persoane pastreaza distanta fata de colegi, altele nu ezita sa inchege legaturi de prietenie si sa isi faca prieteni la locul de munca. „A lega prietenii la locul de munca este un fapt pozitiv. Aceasta poate contribui la marirea coeziunii de grup sau poate constitui o supapa de siguranta in momentul in care creste presiunea la locul de munca. Munca de echipa va fi mai eficienta, iar climatul de munca se va imbunatati si el”, explica Fanie Zuchowski, expert in psihologia muncii.

Mai multe studii au scos la iveala faptul ca unul din cinci angajati minte la serviciu cel putin o data pe saptamana, in timp ce un sfert dintre manageri au recunoscut ca au concediat cel putin o data un salariat pentru ca nu a fost sincer, scrie BBC.

Citeste in continuare pe cariereonline.ro.

Citeste si:
Al doilea job la romani, sursa de venit sau sansa data unui hobby?
Peste 400.000 de romani au...
Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Opt abilitati care garanteaza succesul unui lider