Locul de munca are un impact major asupra succesului si fericirii angajatilor. Pentru a-ti asigura succesul intr-o companie, ca inainte de a te angaja este important sa afli care sunt valorile, normele si practicile in organizatia vizata.

Pentru a face acest lucru, Adam Grant, profesor de management la Wharton, spune ca eficient este ca potentialul angajat sa adreseze urmatoarea intrebare: "Cum este compania aceasta diferita de alte organizatii"?

Iar raspunsul, spune acesta, ar trebui sa fie sub forma unei povestiri, scrie Business Insider.

"Roaga-i pe angajatori sa iti spuna o poveste despre o intamplare care a avut loc in organizatie, nemaintalnita in alte companii", sugereaza Grant.

Iar raspunsul ar trebui sa contina trei aspecte importante legate de:

- corectitudine: candidatii trebuie sa incerce sa isi dea seama din raspuns daca organizatia respectiva este un loc in care se pune pret pe dreptate;

- siguranta si securitate: trebuie sa afle daca este sigur sa lucreze in acel loc;

- control: sa determine daca isi pot modela destinul si pot avea o influenta in organizatie.

Sursa foto: rido, shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri