Locul de munca are un impact major asupra succesului si fericirii angajatilor. Pentru a-ti asigura succesul intr-o companie, ca inainte de a te angaja este important sa afli care sunt valorile, normele si practicile in organizatia vizata.

Pentru a face acest lucru, Adam Grant, profesor de management la Wharton, spune ca eficient este ca potentialul angajat sa adreseze urmatoarea intrebare: "Cum este compania aceasta diferita de alte organizatii"?

Iar raspunsul, spune acesta, ar trebui sa fie sub forma unei povestiri, scrie Business Insider.

"Roaga-i pe angajatori sa iti spuna o poveste despre o intamplare care a avut loc in organizatie, nemaintalnita in alte companii", sugereaza Grant.

Iar raspunsul ar trebui sa contina trei aspecte importante legate de:

Interviul de angajare e...
Citeste si: Interviul de angajare e istorie: care sunt noile tehnici de recrutare

- corectitudine: candidatii trebuie sa incerce sa isi dea seama din raspuns daca organizatia respectiva este un loc in care se pune pret pe dreptate;

- siguranta si securitate: trebuie sa afle daca este sigur sa lucreze in acel loc;

- control: sa determine daca isi pot modela destinul si pot avea o influenta in organizatie.

Cum iti cresti sansele sa...
Citeste si: 4 pasi pentru a-ti creste sansele sa obtii primul tau interviu

Sursa foto: rido, shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Cum sa te angajezi in IT dupa un curs de programare de 12 luni