Locul de munca are un impact major asupra succesului si fericirii angajatilor. Pentru a-ti asigura succesul intr-o companie, ca inainte de a te angaja este important sa afli care sunt valorile, normele si practicile in organizatia vizata.
Pentru a face acest lucru, Adam Grant, profesor de management la Wharton, spune ca eficient este ca potentialul angajat sa adreseze urmatoarea intrebare: "Cum este compania aceasta diferita de alte organizatii"?
Iar raspunsul, spune acesta, ar trebui sa fie sub forma unei povestiri, scrie Business Insider.
"Roaga-i pe angajatori sa iti spuna o poveste despre o intamplare care a avut loc in organizatie, nemaintalnita in alte companii", sugereaza Grant.
Iar raspunsul ar trebui sa contina trei aspecte importante legate de:
- corectitudine: candidatii trebuie sa incerce sa isi dea seama din raspuns daca organizatia respectiva este un loc in care se pune pret pe dreptate;
- siguranta si securitate: trebuie sa afle daca este sigur sa lucreze in acel loc;
- control: sa determine daca isi pot modela destinul si pot avea o influenta in organizatie.
Citeste si:
Sursa foto: rido, shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: