Piata muncii se schimba, iar angajatorii isi doresc din ce in ce mai mult sa identifice in randul candidatilor la joburile disponibile asa-numitele soft skills, adica creativitate, capacitatea de a lucra in echipa si abilitati de comunicare, a declarat Stefano Scabbio, presedinte Mediterana si Europa de Est, in cadrul ManpowerGroup, cu activitate pe piata de HR.

ManpowerGroup, prezent si in Romania, intervieveaza anual aproximativ 12 milioane de angajati si angajeaza 3,4 milioane de oameni la nivel global.

"Am facut un studiu in randul celor din baza noastra de date si am constatat ca intr-un interviu de angajare soft skills conteaza in procent de 63%. Vorbim aici despre creativitate, munca in echipa, inteligenta cognitiva, leadership si abilitati de comunicare", a explicat Stefano Scabbio, prezent in Romania.

ManpowerGroup Romania, companie de resurse umane, a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de 47 milioane euro (peste 210 milioane lei), in crestere cu 10% fata de 2013. Compania este specializata in: recrutare permanenta si pe baza de contract, evaluare si selectie, munca temporara, payroll, gestiune si administrare de contracte, externalizare si consultanta in domeniul resurselor umane.

ManpowerGroup este prezenta pe piata locala din 2003, avand agentii active in Bucuresti, Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, Pitesti si Sibiu.

Citeste si:
REPORTAJ: Lipsa locurilor de munca loveste puternic. Mii de romani,...
REPORTAJ: Lipsa locurilor de...

Sursa foto: LesyaD, Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Citește și
Principalele cinci tendinte in marketing si comunicare in 2020
Setari Cookie-uri