Cine face sport, lipseste mai rar de la serviciu

Cine face sport, lipseste mai rar de la serviciu

Daca le oferiti angajatilor beneficii ca un abonament la o sala de fitness, veti reusi sa ii fidelizati, este de parere Andrei Cretu, co-fondator Benefit Seven, compania care a lansat abonamentul 7Card pentru sport pentru angajatii din Romania. De ce?

"Un angajat care practica sport este mai sanatos, mai fericit, lipseste mai rar de la serviciu, este mai usor de tinut in companie, este mai proactiv. Este un ciclu, nu este un cost, este cu adevarat o investitie a companiei. Aduce avantaje atat angajatilor, dar trebuie sa recunoastem ca si la nivelul companiei se vad rezultate", sustine Andrei Cretu.

Credit foto: Mircea Dragos Photography

Judith Kis, Groupama: Asigurarea de sanatate este cel mai apreciat beneficiu

Judith Kis, Groupama: Asigurarea de sanatate este cel mai apreciat beneficiu

Asigurarea de sanatate este cel mai apreciat beneficiu de catre angajatii Groupama atat in Romania cat si in strainatate, potrivit informatiilor oferite de catre Judith Kis, director de resurse umane al companiei.

De asemenea, asigurarile de sanatate si cele de viata sunt cele mai populare tipuri de asigurari alese de clientii Groupama pentru a le oferi ca beneficii angajatilor.

"Din toate studiile reiese ca abonamentele de sanatate sunt mai accesibile, dar asigurarea este preferata de angajati si adesea si de angajatori pentru ca acopera toata zona medicala, de la preventie pana la spitalizare. De exemplu, in cadrul unui abonament de sanatate costurile acoperite de companie ajung doar pana la spitalizare", a adaugat Kis.

Ea a mai spus ca asigurarile de sanatate oferite de Groupama angajatilor includ si serviciile oferite in afara tarii, acestea fiind utile in special pentru managerii care sunt promovati pe functii din strainatate.

Octavian Pantis, Qualians: Patru lucruri va fac angajatii fericiti

Octavian Pantis, Qualians: Patru lucruri va fac angajatii fericiti

Salariul, perspectivele de crestere, mediul si seful sunt cele patru ingrediente care fac angajatii fericiti, a declarat Octavian Pantis, trainer Qualians.

Salariul

Nu este cel mai important sau singurul important intr-o companie. Cu totii avem toate aceste patru ingrediente, dar la unii conteaza mai mult, iar la altii mai putin.

Salariul este important pentru fiecare dintre noi, pentru multi este poate motivul pentru care ne-am angajat intr-un anumit loc. Dar pentru un salariu bun unii lucreaza foarte mult, atat de mult incat desi le zice cineva ca nu este bine, vor sa se dea ei cu capul de perete. Vad acest lucru cand sunt divortati pentru prima oara, pentru a doua oara, cand au 20 de kilograme in plus.


Perspectivele

Daca ii zici copilului ca o sa mearga in vacanta de Paste, el se bucura acum. Deja se bucura de vacanta care va fi peste cinci saptamani. Unele companii au perspective pentru angajati, dar sunt cumva in spatele usilor inchise. Si oamenii lor pleaca pentru ca nu stiau ce li se pregateste. Pleaca desi au salariu bun pentru ca nu au perspective pozitive, ba chiar apar perspective negative.

Afla cat de mult conteaza mediul in care lucreaza angajatii, dar si care este importanta sefului in textul:

Octavian Pantis, Qualians: Sunt 4 lucruri care va fac angajatii fericiti: salariul, perspectivele, mediul si seful

Cristi Naftanila, Bookster: 40-50% dintre angajatii unei companii sunt cititori activi ai Bookster

Cristi Naftanila, Bookster: 40-50% dintre angajatii unei companii sunt cititori activi ai Bookster

"Daca oamenii au carti la birou sunt sanse mai mari sa isi doreasca sa citeasca. Datele noastre ne arata ca in jur de 40-50% dintre angajatii unei companii sunt cititori activi ai Bookster. Media de materiale imprumutate de cititori este de zece carti pe an, ceea ce este o cifra destul de buna. Unii dintre cititori isi iau o carte o data la trei-patru luni, dar altii citesc foarte mult. Pe masura ce tot mai multi oameni vad cititul ca pe ceva cool, pe masura ce vedem mai multe persoane citind in metrou fie o carte, fie pe smartphone, va creste interesul fata de carti", a declarat Cristi Naftanila, Co-CEO si head of account management in cadrul Bookster.

Bookster este un serviciu care livreaza saptamanal carti (de business, dar si fictiune) pentru angajatii companiilor in baza unui abonament platit de angajator. Serviciul a fost lansat in 2012 de catre Bogdan Georgescu, fost managing partner al companiei de consultanta imobiliara Colliers International.

"Incercam sa redesenam conceptul de biblioteca. Acum avem in jur de 150-160 de companii inscrise si 24.000 de abonati. Vrem ca in aproximativ doi ani sa ajungem sa avem 50.000 de abonati", a explicat Naftanila.

El a adaugat ca in general majoritatea cititorilor isi comanda carti mai usoare la inceput, iar ulterior aleg domenii mai diverse sau titluri mai grele.

Mioara Stefan, Telekom: In afara de salariu, principalul lucru dorit de angajati este trainingul

Mioara Stefan, Telekom: In afara de salariu, principalul lucru dorit de angajati este trainingul

Trainingurile sunt cel mai dorit beneficiu de catre cei 7.000 de angajati al Telekom Romania, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala.

"De aceea primul lucru pe care ni l-am propus sa-l oferim oamenilor a fost un training adaptat nevoilor individuale", spune Mioara Stefan, director de compensatii si beneficii in cadrul Telekom Romania.

De asemenea, in topul lucrurilor dorite de salariati se afla bonusurile de performanta si plata serviciilor medicale.

"In fiecare an facem un chestionar in care intrebam angajatii ce isi doresc. Anul trecut am implementat o schema flexibila in care prezentam 20 de beneficii, iar fiecare angajat isi alege ce isi doreste. Avantajul este ca oamenii pot schimba schema in fiecare an. Ii intrebam pe oameni ce isi doresc si incercam sa le oferim cat mai mult din ceea ce vor", a afirmat managerul.

Intrebata de un participant la conferinta daca au fost anumite lucruri neobisnuite, dorite de angajati si pe care au refuzat sa le ofere, Mioara Stefan a spus ca nu a fost de acord cu plata unei vacante exotice.

Ea a mai spus ca alte obiective ale departamentului pe care il conduce este cresterea angajamentului salariatilor, atragerea de talente prin dezvoltarea brandului si optimizarea relatiei cu universitatile.

"Am inceput sa lucram in aceasta zona pentru a schimba programa, uneori le spunem ca avem nevoie de un anumit training, curs", a afirmat managerul.