Cand studentii dintr-o grupa mi-au spus ca au pauze de cateva ore intre cursuri sau seminarii, ceea ce este neplacut, raspunsul meu a fost: „Noi mergeam la biblioteca”. In timp ce spuneam asta, chiar si fara sa vad zambetele lor care nu stiu daca aratau confuzie sau compasiune, mi-am dat seama cate lucruri s-au schimbat de atunci si am adaugat: „Dar voi ce sa faceti la biblioteca?! Nu aveti nevoie, faceti parte din generatia digitala si gasiti totul online”. Ei sunt viitorii angajati si, cu cat le intelegem mai bine caracteristicile si nevoile, cu atat mai bine ne putem construi programele de dezvoltare. conform Revistei CARIERE

Cand vorbim despre invatare/dezvoltare, este important sa gasim echilibrul intre tendinte, bune practici si principii, pe de o parte, si diferentele individuale, pe de alta parte.

Motivatiile, preferintele si caracteristicile noastre de personalitate influenteaza modul in care invatam. Din studiul pe care HART Consulting l-a realizat impreuna cu Facultatea de Management din cadrul SNSPA pe un esantion de peste 1.000 de persoane din generatia digitala (sub 29 de ani) si peste 3.000 de persoane din alte generatii (peste 29 de ani), reiese faptul ca tinerii au, intr-o masura mai mare decat cei mai in varsta, nevoia si abilitatea de a interactiona (nu neaparat fata in fata), vor sa se simta bine, se plictisesc usor, prefera sa actioneze spontan si au rezistenta mai mica la stres si presiune.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE

Sursa foto: Soloviova Liudmyla/ Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Studentii medicinisti - nemultumiti de reprogramarea rezidentiatului