Traim intr-o cultura a serviciilor, in care clientii au de unde alege si stiu bine asta: daca nu vor fi multumiti de ce li se ofera si cum li se ofera, vor cauta un furnizor mai bun. Asa incat calitatea serviciilor trebuie sa fie o prioritate pe lista managerilor, iar pentru a fi siguri de calitatea serviciilor, au nevoie sa angajeze oameni orientati spre satisfacerea si chiar depasirea asteptarilor clientilor. Cum ii pot identifica? Ron Kaufman, consultant si speaker international venit recent la Bucuresti, a pus la punct un ghid de intrebari si recomandari, conform Revistei CARIERE.

Recrutarea si promovarea oamenilor cu un stil de gandire orientat spre client au un impact major asupra culturii si rezultatelor unei companii. Atentia acordata unor astfel de oameni va intari cultura organizationala, va creste performanta, va atrage noi talente si va tine mai mult in companie angajatii. „Multi lideri vorbesc despre servicii de excelenta si despre importanta construirii unei culturi a serviciilor, dar realizarea in practica a excelentei in servicii depinde de modul in care angajatii isi realizeaza sarcinile de zi cu zi”, spune Ron Kaufman.
Sunt trei zone de performanta care definesc o gandire orientata spre servicii:

1. Sa ai atentia concentrata pe client
2. Sa construiesti parteneriate de servicii
3. Sa cresti loialitatea clientilor

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: gpointstudio / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Tot ce trebuie sa stii daca iti cauti un loc de munca in luna ianuarie