In momentul in care a abandonat Facultatea de Relatii Publice, incepuse deja sa simta gustul antreprenoriatului. Intelesese cum se aplica principiile marketingului in practica, ce conteaza cu adevarat si ce nu. Si-a dat seama ca e un hau imens intre ce invata la scoala si ce aplica in viata de zi cu zi. Ca antreprenor, Valentin Radu avea obiceiul de a estima profitabilitatea actiunilor sale, asa ca a ales sa nu mai termine anul cinci, pentru ca, spune el, „ar fi fost o investitie slaba a timpului”, conform Revistei CARIERE.

Ca antreprenor, Valentin Radu avea obiceiul de „a estima profitabilitatea" actiunilor sale, asa ca a ales sa nu mai termine anul cinci al Facultatii de Relatii Publice, pentru ca, spune el, „ar fi fost o investitie slaba a timpului”. Este adevarat ca absolvise Politehnica, iar lumea vedea deja roadele muncii sale in antreprenoriat.

„Eram pasionat de ceva, iar scoala nu era decat o corvoada inutila pentru a invata chestii depasite.” Valentin Radu, CEO-ul si fondatorul platformei de marketing online, Marketizator, e antreprenor din 2001. Atunci a lansat o retea de internet cu cativa prieteni, intr-un cartier din Bucuresti. Dupa ce si-a vandut participatia in firma, s-a apucat de branding si web development. Profesorii sai de baza au fost internetul si experienta, dublate de aplicarea efectiva a cunostintelor in viata reala.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: Shutterstock/Ditty_about_summer

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri