Probabil vi se intampla si voua ca, atunci cand vorbiti in fata unui public, sa gesticulati fara sa va dati seama si astfel mesajul vostru sa ajunga pe planul doi. In acest articol va voi oferi cateva solutii pentru prezentari de impact, astfel incat mesajul sa ajunga la public, nealterat de gesturi, conform Revistei CARIERE.

Cuvintele, imaginile, culorile, gesturile mainilor si chiar hainele pe care le purtam ajung sa fie urmarite, numarate si catalogate cu mare atentie. De aceea mesajul, chiar daca este de calitate, pierde in fata elementelor care se repeta si ajunge sa se situeze pe locul doi.

DE CE REPETITIA ATRAGE ATENTIA?

Exista o explicatie antropologica pentru acest fapt. Oamenii sunt atenti la actiunile care se repeta si devin foarte usor fascinati de ele, deoarece acest lucru ofera siguranta si indeparteaza riscul necunoscutului. Chiar daca noi ne consideram evoluati, o parte din creierul nostru, cea primara, nu s-a schimbat de acum zeci de mii de ani. In continuare are nevoie de siguranta, astfel ca va cauta repetitia, iar acolo unde o intalneste se va indrepta si atentia.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Citeste si:
CBC: Performanta managerilor, interesul de top al companiilor
Petre Nicolae, CBC Romania:...

Sursa foto: Shutterstock/Gajus

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Cutremur in Albania: peste 20 de raniti si cladiri avariate