Companiile in care media de varsta este de 27-30 de ani investesc in programe de wellbeing personalizate in functie de hobby-urile angajatilor intre 5.000 si 30.000 de euro pe an, arata datele Creative&Bright.

Cele mai cautate programe sunt workshop-urile de fotografie, make-up, design interior, low cost travel, masaj sau nutritie. In acelasi timp, companiile in care media de varsta a angajatilor este mai ridicata prefera programe de wellbeing cu tematici precum parenting, dezvoltare personala, managementul stresului sau educatie financiara.

„Companiile care se remarca pe piata de wellbeing si care investesc constant in programe specializate pentru angajatii lor vin din industriile IT, telecom si finance-banking”, declara Dana Tudor Tanase, managing partner Creative&Bright.

Potrivit acesteia, in Romania nu exista inca o cultura a wellbeing-ului si nu multe sunt companiile care inteleg beneficiile acestor programe in retentia si fidelizarea angajatilor sau pentru cresterea nivelului de performanta si pentru imaginea brand-ului de angajator.

„Mare parte dintre angajatori se limiteaza la activitati singulare, precum workshopuri de 1-8 Martie, fresh bar sau masaj la birou”, adauga Dana Tudor.

Citeste si:
Ce vor sa aiba la munca romanii care lucreaza in birouri
Ce ii intereseaza pe romanii...

Conform Creative&Bright, din top 10 companii care investesc in wellbeing fac parte giganti precum Orange si Telekom, HP si Siemens pentru industria IT, precum si Raiffeisen Bank, pentru sectorul Finance-Banking.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Rector Univ. Bucuresti: Ce trebuie sa inveti pentru a avea salariu bun