Conform unor cercetari realizate in randul angajatorilor si a posibililor candidati, 67% dintre cei intervievati au declarat ca folosesc Facebook-ul atunci cand isi cauta un job. Astfel, aceasta platforma este indicata pentru a arata potentialilor candidati care este cultura unei organizatii, evenimentele, activitatile si valorile pe care le promoveaza (sursa articol).
Pe 10 mai, la JW Marriott Grand Hotel, Evensys, in parteneriat cu Lidl, organizeaza prima editie a conferintei Employer Branding Conference. Evenimentul este dedicat instrumentelor si tacticilor eficiente de recrutare si retentie si de creare a unei bune reputatii de brand angajator pe piata din Romania.

Pentru a avea succes intr-o campanie de employer branding, un specialist in HR si un practician in comunicare interna ar trebui mai intai sa isi defineasca employment value proposition. Trebuie sa isi contureze clar avantajele pe care le poate oferi, misiunea companiei, valorile, produsele si beneficiile Apoi e important sa cunoasca obiectivul campaniei pe care o implementeaza. Este una de awareness sau de recrutare efectiva? Urmeaza definirea publicului tinta, la fel ca in campaniile de marketing clasic. Cine este si unde il gasim activ? Si nu in ultimul rand, trebuie sa creeze mesajul potrivit in jurul EVP-ului.
Conferinta
Prima parte a zilei este dedicata unei conferinte structurata sub forma a doua sesiuni: What’s now si What’s hot. Printre principalele teme de discutie se numara: De la storytelling la ambasadori de brand; Cum iti construiesti identitatea de brand si cum schimbi perceptia candidatilor; Bune practici in employer branding; Sfaturi pentru continut de calitate etc.
Lista speakerilor invitati la conferinta numara si un invitat international, Diana Klusch - Global Internal Communication, Continuity and Integration, AB InBev, care va oferi o perspectiva la nivel extern asupra campaniilor de employer branding. Pe lista invitatilor locali se afla: Cristina Hanganu, Lidl Romania; Mihaela Ionita, Cola HBC Romania; Viorel Nedelcu, Orange; Madalina Uceanu, Career Advisor; Laura Chiculita, eJOBS Group; Grigoriada Stroe, Ubisoft si nu numai.
Mai multe detalii sunt disponibile pe site: www.employerbrandingconference.ro.
Employer Branding Masterclass
Fiecare industrie este unica si complexa, insa fiecare angajator se confrunta cu provocarea de a gasi candidatii potriviti. Cum poate o companie sa depaseasca aceasta problema?
Pentru a dezvolta un brand de angajator de top, specialistii in comunicare Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR), Ana-Maria Diceanu (Senior Partner, GMP PR) si Catalina Seitan (Head of Employer Branding Department, GMP PR) vor sustine un masterclass interactiv despre provocarile cu care se confrunta companiile in ziua de astazi, de la recrutare, la pastrarea si motivarea talentelor si posibile solutii.
Printre temele care vor fi prezentate si dezbatute in cadrul acestui workshop se numara: Trenduri in comunicarea interna si comunicarea brandului de angajator; Solutii inedite gasite de companii in motivarea si loializarea angajatilor; Transformarea angajatilor in ambasadori de brand; Abordari neconventionale in recrutare.
Nu rata ocazia de a afla cum te poti pozitiona ca un brand angajator de top si de a comunica intern si extern prin storytelling, cu ajutorul angajatilor deja existenti sau prin campanii inovatoare, menite sa atraga candidatii de care compania ta are nevoie!
Inscrierile la Employer Branding Conference se pot face direct pe site-ul evenimentului, in sectiunea de Inregistrare: http://bit.do/EBC2017.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri