Branding

Branding

Gary Vaynerchuk, fondator si CEO al startup-ului VaynerMedia, cu peste 700 de angajati si venituri de peste 100 de milioane de dolari anual, este de parere ca investitia in branding este una dintre cele mai bune decizii pe care le-a luat ca si antreprenor. Acesta este de parere ca succesul nu poate fi castigat in urma eforturilor depuse pe termen scurt, iar fiecare lucru mic pe care il vinde, de la tricouri sau carti, toate intra in strategia de branding. Acesta asemuieste investitia in branding cu un angajament serios cum ar fi o casatorie.

Sursa foto: Mohd KhairilX / Shutterstock.com

Tehnologie

Tehnologie

Barbara Corcoran, fondatoarea The Corcoran Group, a declarat ca cei mai rapizi bani pe care i-a facut, au fost in urma investitiei in startup-uri de tehnologie. Determinarea si pasiunea antreprenorului caruia a decis sa ii ofere o investitie de 100 de mii de euro a convins-o, chiar daca ea nu intelegea cu ce se ocupa mai exact business-ul lui. A cumparat 10% din afacere, pentru 100 de mii de dolari. Dupa 5 ani, perioada in care nu a urmarit evolutia startup-ului, s-a trezit ca antreprenorul vrea sa ii cumpere partea din afacere cu 1 milion de dolari.

Sursa foto: Gaudilab

Consultanta

Consultanta

Tom Ferry, fondator si CEO Tom Ferry International, a declarat ca una ditnre cele mai bune investitii a fost in a isi angaja un cosultant de business. Acesta nu s-a zgarcit si a mers pe mana lui Mike Vance, cunoscut pentru colaborarile sale cu Steve Jobs sau Walt Disney. A luat aceasta decizie in momentul in care a realizat ca are un potential mare, insa avea nevoie de un alt timp de gandire "out-of-the-box" pentru a da lovitura.

Inainte de a se intalni cu consultantul, acesta si-a analizat progresul sau din ultimii 10 ani si si-a pregatit 22 intrebari pentru Mike Vance. Primul lucru pe care l-a intrebat a fost "Ce au toti acesti oameni in comun?"

James Swanwick, CEO Swanwick Sleep, a mers tot pe ideea de investitie in consultanta. Acesta a renuntat la job-ul de vis si a inceput lupta cu viata de antreprenor. Cu un profit de 40 de mii de euro pe an, acesta a decis sa investeasca 25 de mii de euro in consultanta, alegandul pe investitorul Tai Lopez. Inainte, primea consultanta gratuita, dar aceasta nu a dat roade. Decizia de a lucra cu Tai Lopez l-a ajutat sa se concentreze, i-a accelerat puterea de invatare, de a preveni greselile care l-ar fi costat business-ul. Aceasta experienta l-a pregatit pentru o afacere de 1 milioan de dolari.

Sura foto: Anton Gvozdikov / Shutterstock.com

Angajati

Angajati

Roberto Orci, proprietarul unei companii de productie de la Hollywood, este de parere ca cel mai important este sa investesti in loialitatea angajatilor. Acesta a declarat ca indiferent de banii pe care ii primea din partea studio-urilor care ii finantau proiectele, el se concentra pe rasplatirea angajatilor. Bonusurile, petrecerile de Craciun si vacantele mai lungi au fost printre cele mai bune investitii pe care le-a facut, declara el, mergand pe urmatoarea idee: Investeste in oamenii tai si ei vor investi in tine!

Sursa foto: Antonio Guillem/ Shutterstock.com

Calatorii

Calatorii

Phil Suslow, owner Oznium, declara ca cele mai bune investitii pe care le-a facut au fost in calatorii. Experientele de viata oferite l-au ajutat sa devina mai productiv. Acesta este de parere ca posesiile fizice vin si pleaca, insa, clipele traite in vacantele din Antartica, Noua Zeelanda sau Mongolia sunt nepretuite.

Acesta a vorbit despre intalnirea sa recenta cu un prieten care a vizitat toate tarile de pe planeta, o persoana pe care o vede mult mai interesanta decat un miliardar care nu obisnuieste sa calatoareasca. Antreprenorul este de parere ca oamenii vin din fiecare calatorie cu o viziune mai clara despre ei.

Sursa foto: Antonio Guillem / Shutterstock.com

Sursa foto: Rawpixel.com / Shutterstock.com