Feedback-ul pe care il dai angajatilor trebuie sa fie util. Caci acesta ii este scopul principal, nu-i asa? Altfel, e cam degeaba. Ca sa iti dai seama cum sa faci o evaluare constructiva, trebuie sa ai in minte un singur lucru: axeaza-te pe ceea ce conteaza cu adevarat pentru persoana din fata ta, noteaza Revista CARIERE.

Astfel, evita sa faci comentarii subiective. Asta inseamna sa nu spui chestiuni de genul ”esti egoist” sau ”mai trebuie sa lucrezi la incederea in tine”. De ce? E simplu: acestea sunt doar opiniile tale si nu inseamna neaparat ca sunt adevarate.

Harvard Business Review arata ca, in schimb, e mult mai util sa vorbesti despre fapte, despre actiuni sau inactiuni.

Adica sa scoti in evidenta niste tipare de comportament, de genul ”nu participi activ la sedinte”, ”iti intrerupi colegii cand vorbesc”, ”ai depasit deadline-ul cu proiectul X” etc.

Citeste continuarea pe Revista CARIERE

Sursa foto: Revista CARIERE

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri