Edenred, companie emitenta de tichete de masa, lucreaza la un proiect pilot prin care angajatii pot lucra in sistemul remote. Programul pilot ar putea fi implementat la vara, la nivelul departamentelor de suport, precum IT si marketing, iar in septembrie s-ar putea aplica si celorlalte departamente, a declarat, miercuri, in cadrul unei intalniri cu presa, Dana Sintejudean, director general Edenred Romania si Moldova.

“Unii dintre angajati isi doreau sa lucreze si de acasa, mai ales departamentele de suport si aici ma refer la IT si marketing. Urmeaza sa implementam un proiect pilot cu IT-ul si marketingul, cateva luni, dupa care sa extindem la nivelul intregii companii. Suntem in faza de schitare a procedurii de lucru. Daca vrei ca lucrurile sa ramana sub control, trebuie sa fie foarte clare pentru toata lumea. Nu poti sa lucrezi consecutiv mai multe zile. Sunt niste lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand lucrezi de acasa, astfel incat sa fie un tratament corect fata de toti angajatii”, a explicat Dana Sintejudean.

Proiectul pilot se va desfasura in cursul acestui an, probabil in vara, iar din septembrie este posibil ca acesta sa fie implementat la nivelul tuturor departamentelor. “Anul asta se va desfasura. Sper ca in vara sa fie implementat programul, iar pana in septembrie sa avem rezultatele proiectului si din septembrie sa implementam pentru toata lumea. (…) Proiectul o sa fie implementat la toate departamentele unde se poate. Pana la urma, poti in orice departament sa implementezi, dar va decide managerul frecventa”, a precizat reprezentanta Edenred.

Ideea a venit din partea angajatilor, dupa ce legislatia in domeniu a fost simplificata, iar Parlamentul a reglementat munca la distanta in luna martie a acestui an.

La finalul lunii decembrie a anului trecut, Edenred anunta ca urmeaza sa deschida o filiala in Republica Moldova, ca urmare a promulgarii Legii tichetelor de masa. In prezent, Edenred va intra pe piata cu tichete de masa in format de hartie, iar in doua-trei luni va introduce si cardul.

“Deja avem cateva zeci de companii cliente care au lansat comenzi. Deocamndata suntem in proces de prevanzare. Unele au agreat verbal, altele au si semnat contract, dar peste 50% dintre companii si-au manifestat interesul de a adopta aceasta solutie. In urma unui studiu realizat la finalul anului trecut. Peste 50% din companiile intervievate, care au fost de toate tipurile: mici, medii si mari, si-au manifestat interesul de a adopta tichetul de masa. (...) Studiul a fost efectuat pe circa 500 de companii”, a adaugat Sintejudean.

In total, in Romania, peste 2,5 milioane de angajati primesc tichete de masa de la angajatori. Dintre acestia, un milion sunt utilizatori de tichete de masa Edenred.

In 2018, in doar 2 ani si jumatate de la lansarea tichetelor de masa electronice, Edenred a depasit deja pragul de 650.000 de carduri de masa Ticket Restaurant emise pe piata, avand in 2017 peste 22 de milioane de tranzactii cu cardul, cu 70% mai multe decat in 2016. Platile prin tehnologia Contactless depasesc 80% din totalul tranzactiilor.

In Romania, Edenred deserveste peste 35.000 de companii-client si un milion de utilizatori pentru tichete si carduri de masa Ticket Restaurant, tichete cadou, carduri cadou, tichete de cresa, vouchere de vacanta, tichete sociale, precum si carduri preplatite pentru cheltuieli de afaceri. Cu un volum emis de peste 26 de miliarde de euro anual la nivel mondial, Edenred este cel mai mare emitent de tichete si carduri preplatite pentru companii atat in Romania, cat si international.

Edenred are un volum de business de peste 26 de miliarde de euro generat in 2017, din care 78% prin solutii digitale. Grupul reuneste intr-o retea 44 de milioane de angajati, 770.000 de companii si institutii publice si 1,5 milioane de comercianti parteneri. Listata la bursa Euronext Paris sub indexul CAC Next 20, Edenred activeaza in 45 de tari, avand aproape 8.000 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri