Intr-un fel sau altul, fiecare dintre noi vinde ceva. Vindem produse, servicii, ne vindem abilitatile catre clienti sau munca in fata sefilor ierarhici. Conform unui studiu realizat de Harvard Business Review, exista 8 categorii de oameni de vanzari, noteaza Revista CARIERE.
E important sa intelegem care ne sunt abilitatile, pentru a ne investi resursele eficient. Adeseori, gestionarea optima a resurselor presupune cizelarea punctelor noastre forte. Aria slabiciunilor noastre poate fi acoperita de colegii care dispun de punctele forte aferente. Prin diversitate, impreuna le facem pe toate.
7 domenii in care un om de vanzari trebuie sa exceleze pentru a fi eficient
Pregatirea intalnirilor
Interactiunea cu clientii
Prezentarea companiei
Felul cum se prezinta si tipul de interactiune pe care-l stabilesc cu clientul
Expunere si povestire
Gestionarea cu succes a provocarilor
Citeste continuarea pe Revista CARIERE
Sursa foto: Revista CARIERE
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: