Raluca Duta preia pozitia de digital manager in cadrul L'Oreal Romania

Raluca Duta preia pozitia de digital manager in cadrul L'Oreal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei. Aceasta va coordona comunicarea digitala pentru cele patru divizii ale companiei: L'Oreal Luxe, Divizia produselor de larg consum, Divizia de cosmetica activa, Divizia de produse profesionale.

Cu peste 8 ani de experienta in comunicare in mediul online si marketing digital, Raluca Duta si-a inceput parcursul in cadrul L'Oreal in urma cu doi ani. Initial a ocupat pozitia de digital project manager, apoi a coordonat activitatea de digital a Diviziei de produse de larg consum, de unde a fost promovata in pozitia de digital manager L'Oreal Romania si membru in boardul companiei.

„Obiectivul meu in noua pozitie este ca, impreuna cu echipa de specialisti in digital, e-commerce si social media consolidata intern, sa continuam transformarea digitala a companiei astfel incat, pe termen lung, digitalul sa fie integrat in toate functiile companiei’, a precizat Raluca Duta, digital manager L'Oreal Romania.

Daca in calitate de digital manager al Diviziei de produse de larg consum, Raluca s-a ocupat de comunicarea digitala integrata pentru o selectie de branduri din portofoliul L'Oreal (L'Oreal Paris, Maybelline si Garnier), in noul rol va coordona comunicarea digitala pentru cele patru divizii ale companiei: produse de larg consum, cosmetica activa, lux si produse profesionale. Raluca Duta se va ocupa de activitati de sustinere a business-ului, de la coordonarea strategiei de crestere accelerata in e-commerce pana la cresterea atasamentului consumatorilor fata de cele 20 de branduri din portofoliul L'Oreal. De asemenea, se va concentra, impreuna cu echipa de specialisti in digital, pe cresterea platformelor digitale si pe realizarea planurilor internationale de perfectionare digitala, alaturi de echipele locale si globale de resurse umane.

Pasionata de domeniul digital si e-commerce, de inovatiile din social media si din mediile digitale, Raluca are o perspectiva unica asupra modului de a crea si implementa activari digitale care aduc rezultate in randul consumatorilor.

Citeste si:
Yves Saint Laurent Beauty a deschis primul boutique din Europa, la...
Yves Saint Laurent Beauty a...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Pe parcursul carierei sale, Raluca Duta a creat campanii de digital pentru branduri din sectoare diferite, precum FMCG, telecomunicatii, electronice, auto, retail sau servicii bancare.

Parte a grupului L’Oreal, care se dedica frumusetii de peste 105 ani, L’Oreal Romania are o istorie de 21 de ani pe piata locala. Cu portofoliul sau de 20 de branduri internationale diverse, L’Oreal Romania este unul dintre liderii pietei locale de cosmetice, prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail, branded retail si comert electronic.

L’Oreal este al doilea jucator din industria locala a cosmeticelor si are circa 3 milioane de consumatori romani. L'Oreal Romania a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 369,5 milioane lei si un profit net de aproximativ 33,9 milioane lei.

Brandurile sub umbrela L’Oreal sunt: Garnier, Maybelline, Nyx, Vichy, La Roche-Posay, Kerastase, Matrix, Lancome, Biotherm, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Cacharel, Diesel, Viktor&Rolf, Kiehl’s, Urban Decay si Clarisonic.

Citeste si:
Startup-ul DEPLIN, brand românesc din finala Free From Skincare 2020
Startup-ul DEPLIN, brand...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri