Raed Arafat a afirmat, sambata, ca in cazul tragediei de la Colectiv a discutat despre activarea Mecanismului de Protectie Civila Europena, dar necesitatea Romaniei nu era de transport, ci de paturi pentru marii arsi, pentru care medicii din strainatate au venit sa vada situatia la fata locului.

Seful Departamentului pentru Situatii de Urgenta (DSU), Raed Arafat, a explicat, sambata, pe Facebook, de ce nu a fost activat Mecanismul de Protectie Civila Europeana in cazul tragediei de la Colectiv, de acum patru ani, noteaza Mediafax.

„In situatia care a avut loc la noi, tragedia de la Colectiv, personal am luat legatura cu cineva de la Protectia civila Europeana si am discutat cu ei oportunitatea activarii mecanismului. Era clar ca activarea mecanismului nu putea sa ne aduca ceva major in plus. O sa explic asta foarte clar de ce. Puteam sa beneficiem foarte mult daca aveam nevoie de resurse de transport de exemplu. Dar nu era cazul. Am avut avioanele noastre, am apelat la avionul NATO. Deci nu exista o nevoie pe care nu o putem acoperi. Nevoia noastra era de paturi, de locuri, iar in Mecanismul de Protectie Civila Europeana exista anumite resurse care sunt resurse voluntare care le ofera tarile si le pun sub Mecanism. Aceste resurse pot fi solicitate de tarile care au dezastre sau catastrofe (...). Din acest mecanism paturile de spitale nu fac parte din aceste resurse”, explica Raed Arafat.

Sursa foto: GRIGORE POPESCU / AGERPRES FOTO

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri