Adecco România, liderul pieței locale de recrutare, se alătură companiilor care sprijină binele comun în această perioadă afectată de pandemie. Compania a decis să ofere consultanță profesională și de business, în mod gratuit, celor care au nevoie.

Pe lângă o criză sanitară, întreaga lume se confruntă cu o criză a pieței muncii similară sau chiar mai gravă decât cea din 2008. În ultimele săptămâni, subiectele despre șomajul tehnic, disponibilizări sau insolvență deschid jurnalele informative.

Doar în România, peste 1 milion de contracte de muncă au fost suspendate în ultima lună - sectoarele HORECA, automotive sau turism fiind printre cele mai afectate.

Adecco România consideră că este esențial să fim gata de acțiune în timpul perioadelor dificile și să identificăm oportunitățile. Prin urmare, compania a decis să se alăture celor care strâng rândurile și sprijină binele comun – pe oamenii care se luptă pentru sănătatea noastră sau pe cei care pun economia în mișcare.

„Responsabilitatea și solidaritatea au fost redefinite în această perioadă. Suntem martorii unei crize în care dacă nu acționăm din timp, putem vedea efecte pe termen mult mai lung decât ne așteptăm. Știm sigur că la un moment dat lucrurile vor reveni la normal. Până atunci, trebuie să fim prevăzători și să profităm de orice oportunitate. Astfel, am hotărât să venim în sprijinul angajaților și angajatorilor din România. Vom oferi consiliere în carieră pe timp de criză pentru cei care au rămas fără un loc de muncă și consultanță de management pentru business-uri", a spus Florin Godean, Cluster Manager România și Ungaria - Adecco Group.

Mai exact, liderul pieței locale de recrutare a lansat o nouă rubrică pe site-ul www.adecco.ro, unde publicul va avea acces în mod gratuit la:

  • consiliere în carieră pe timp de criză - consultanții Adecco vor comunica online cu fiecare persoană care se află într-un moment de tranziție profesională în această perioadă dificilă.
  • webinaruri interactive - experții companiei vor găzdui sesiuni online pentru a pune la dispoziție organizațiilor experiența globală în managementul situațiilor de criză.
  • documente tematice (white papers) - Adecco Group produce lunar documente specifice pe teme HR care sunt traduse și adaptate pentru organizațiile locale.
  • conferințe online - Adecco va invita lunar reprezentanți din mediul public și privat, pentru a dezbate și parcurge evoluția situației de criză în piața muncii.
  • analize și rapoarte statistice

În primul webinar, programat pentru joi, 23 aprilie, ora 10.00 - 10.30, se va discuta despre Gestionarea emoțiilor și a stresului în perioade de incertitudine. Calendarul, înscrierile și accesul gratuit la resursele Adecco pot fi găsite aici www.adecco.ro/solutii-exista.

Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri