Starea de urgență a luat sfârșit și încet, dar sigur, lucruile încearcă să reintre în matca lor. Multă lume s-a reîntors la birou, dar într-un context mult diferit de cel pe care l-au trăit înainte de pandemie. Ce s-a schimbat, cum arată acum viața la birou, ce ne lipsește, cum ne adaptăm la noua realitate socială și profesională? Sunt întrebări pe care ni le punem tot mai insistent. Iată cinci idei pentru managerii care își reiau acum relațiile de business, potrivit Mihaelei Feodorof, executive coach & business consultant, Performanceway.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri