Adaptarea rapidă la condiţiile pieţei aflate într-o continuă schimbare este unul dintre cele mai importante lucruri de care trebuie să ţină cont angajatorii. Într-un mediu în care recrutarea şi retenţia angajaţilor era dificilă deja, pandemia a schimbat total regulile jocului. Dacă, până atunci, companiile abia reuşeau să ţină ritmul cu evoluţia beneficiilor oferite în piaţă şi erau într-o constantă căutare de noi idei care să le diferenţieze, tranziţia spre munca de acasă a determinat reinventarea şi redescoperirea pachetelor de beneficii oferite de către companii angajaţilor.

Consiergo, prima companie românească de tip concierge, a înţeles că pachetul de beneficii nu mai înseamnă doar facilități de care angajatul se poate bucura la birou sau abonamente la săli de sport, aşa că a dezvoltat un pachet de servicii, nou și unic în România: EmployeeCare by Consiergo.

Pachetul de servicii EmployeeCare este destinat companiilor care îşi doresc să ofere un pachet de beneficii speciale și a fost creat pornind de la nevoile cu care se confruntă angajații în contextul actual:

Servicii sigure şi disponibilitate 24/7 pentru angajaţi şi familiile lor. Consiergo a făcut toţi paşii necesari pentru a-şi păstra sănătoşi atât angajaţii şi colaboratorii, cât şi clienţii. Serviciile concierge sunt disponibile 24/7 şi pot fi accesate printr-un simplu apel telefonic sau prin aplicaţia mobilă dedicată.

Eficienţă şi mai mult timp liber. Totul se rezolvă printr-un singur contact, cu o singură firmă, care înlocuieşte procesul anevoios de a căuta specialişti din diverse domenii, de a contracta serviciile de care au nevoie sau de a rezolva o urgenţă cu care se confruntă. Pentru angajat, acest lucru înseamnă mai mult timp dedicat lucrurilor care contează cu adevărat.

Acces la servicii de calitate. Echipa Consiergo activează în domeniu de 10 ani, oferind mereu profesionalism, dedicare şi confidenţialitate prin parteneriatele cu furnizori de top, dedicaţi din ţară şi din străinătate.

Pornid de la stilul de viață al angajaților, conținutul acestui pachet a fost creat pentru a le oferi un sprijin constant, nelimitat, indiferent de cerinţe. Serviciile EmployeeCare cuprind:

Ajutor în pregătirile pentru sărbători: În preajma sărbătorilor, Consiergo vine în sprijinul clienţilor săi cu servicii precum livrarea mesei de Crăciun, livrarea cumpărăturilor familiei, un chef bucătar care să gătească preparatele pentru masa de Crăciun sau personal specializat pentru pregătirea şi împodobirea casei şi a grădinii de sărbători.

Asistenţă în căutarea cadoului perfect: Anul acesta cadourile pentru cei dragi pot fi şi mai speciale. Consiergo propune cadouri precum carduri de servicii concierge sau experienţe – lecţii de Yoga cu trainerul preferat sau o întâlnire online cu o personalitate importantă.

Familie şi casă: Indiferent că este nevoie de serviciile unei curăţătorii profesionale, de achiziţionarea unui cadou mai special, de un schimb de anvelope sau de contractarea unui specialist în instalaţii, electrice, montaj sau servisarea aparatelor electrocasnice, Consiergo are soluţia potrivită pentru orice solicitare.

Îngrijirea copiilor şi educaţie: Nevoile copiilor sunt mereu pe primul loc, fie care vorbim de acces la experţi din educaţie pentru şcolile locale sau internaţionale, profesori pentru meditaţii sau hobby, bone, psihologi, medici pediatri, sau chiar de dezvoltarea unui plan personalizat de activităţi pentru timpul liber.

Suport vârstnici: Când vine vorba de îngrijirea rudelor în vârstă, nimic nu e prea mult sau prea greu. Consiergo oferă sprijin în îngrijirea lor prin servicii de livrare mâncare şi medicamente, testări la domiciliu, recomandări medicale, recrutare personal de ingijire, recomandări cămine pentru vârstnici sau transfer auto pentru deplasarea lor, în siguranţă.

Servicii premium: Pick-up şi asistenţă la aeroport sau servicii de management la destinaţie - bilete de avion, cazări şi rezervări.

Ce beneficii au companiile care oferă servicii de concierge angajaţilor?

Pachetul EmployeeCare by Consiergo nu intră în categoria beneficiilor salariale impozitate de către stat. Implementarea lui în companie implică doar accesul la o aplicaţie pe telefonul mobil.

Creşterea productivităţii. Studiile arată că 75% dintre angajaţi se ocupă şi de rezolvarea sarcinilor personale în aproximativ 2.9 ore din programul de muncă. Pachetul de servicii EmployeeCare impacteaza, astfel, în mod direct productivitatea în timpul orelor de muncă, oferind, în acelaşi timp, un sprijin real membrilor echipei.

Creşterea ratei de retenţie şi a nivelului de satisfacţie generală în echipă. Siguranţa de a beneficia de un sprijin constant e perceput ca o plus valoare de către orice angajat din companie.

Diferenţiere în piaţă şi apreciere reală din partea angajaţilor. Employee Care by Consiergo este un serviciu nou şi unic în România, dezvoltat pentru a oferi un stil de viaţă diferit.

Pentru mai multe detalii despre integrarea serviciilor EmployeeCare în pachetul de beneficii al companiei, accesează EmployeeCare by Consiergo.

Despre Consiergo

CONSIERGO este prima companie full-service de tip concierge din România, cu un portofoliu impresionant de clienţi, peste 150 de furnizori de top din toate domeniile şi expertiza internaţională prin intermediul partenerilor străini.

Compania oferă o gamă variată de servicii premium de concierge, din domenii precum: Business & Personal, Lifestyle & Wellness, Casa & Administrativ, Recomandări Medicale şi Turism & Evenimente.

Cu o echipă cu peste 10 ani de experienţă în acest domeniu şi o abordare profesionistă şi personalizată a serviciilor, CONSIERGO şi-a câştigat aprecierea în rândul clienţilor săi, având în portofoliu companii bancare, financiare, IT sau industria farmaceutică cu renume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri