În ultimii ani, beneficiile extrasalariale pentru angajați au cunoscut o creștere semnificativă, iar acest lucru s-a reflectat în eforturile constante (inclusiv de buget) pe care companiile le depun pentru a atrage și a-și păstra angajații.

Fără îndoială, contextul pandemic a contribuit la schimbarea și la adaptarea mindset-ului din companii, care s-au concentrat să pună la dispoziție angajaților o varietate de beneficii centrate pe îngrijire, flexibilitate și pe zona de wellbeing.
După cum probabil și tu știi deja, relația angajat-angajator nu mai începe și nu se încheie doar cu un salariu. Indiferent de mărimea companiei, accentul este pus pe bunăstarea emoțională și fizică a angajaților, plecând de la premisa că angajații fericiți vor putea fi mai creativi și vor avea parte de evoluție atât în plan profesional, cât și în plan personal.

Pentru că se apropie finalul anului, tot mai mulți angajatori încep să se gândească și să construiască strategia de buget pentru 2022, iar dacă și tu te numeri printre aceștia, ar trebui să iei în calcul cele 5 beneficii cheie de mai jos.

1. Abonament la platforme de conținut pentru dezvoltare personală și profesională
Una dintre lecțiile pe care pandemia a oferit-o tuturor a fost că învățarea și performanța devin și mai importante în timpuri incerte, ca cele de acum. Ce poți să faci ca să le pui la dispoziție angajaților posibilitatea de a-și perfecționa abilitățile? Să le oferi acces la acele platforme care furnizează conținut pentru dezvoltare personală și profesională, indiferent că sunt sesiuni online de training sau workshop-uri cu diverse teme. Astfel, vei obține un dublu câștig: vei avea angajați care se bucură de mai multă încredere și dezvoltare în plan personal și care, în același timp, se vor simți mai motivați în plan profesional.

2. Sesiuni de terapie
Cu toții am văzut cum, din ce în ce mai mult, aproape în toate industriile, a ieșit în prim-plan grija pentru angajat, mai ales pentru sănătatea lui emoțională. Dacă este să vorbim despre burnout, epuizare și alte noțiuni asemănătoare, acestea nu mai sunt doar probleme ale angajaților, ci și ale angajatorului, care are nevoie de soluții. În acest sens, poți folosi diverse aplicații pentru wellbeing sau chiar sesiuni de terapie la psiholog. Iar acesta este un principiu de bază dacă îți dorești să creezi o cultură organizațională pe care angajații să o respecte.

3. Abonament la Bookster
Cititul, așa cum au demonstrat-o de-a lungul timpului tot mai multe studii, ajută angajații să fie mai puțin stresați, totodată contribuind la dezvoltarea imaginației și a creativității. Poți oferi angajaților tăi un astfel de beneficiu printr-un abonament la Bookster, platforma care aduce cărțile mai aproape de oameni. Astfel, le oferi angajaților tăi accesul la resurse de actualitate, cărți și articole din domenii diverse. Bookster susține dezvoltarea prin cărți și colecții specifice de lectură care contribuie la dezvoltarea unor abilități profesionale.

Atunci când angajații tăi sunt fericiți și au parte fie de un progres profesional sau unul personal, acest lucru se va reflecta în mod implicit și la nivelul business-ului pe care îl deții.

4. Bugete pentru dezvoltare
Un beneficiu din ce în ce mai des întâlnit în mediul privat este „bugetul de dezvoltare” - fie că este vorba despre dezvoltare personală sau profesională (ideal un mix între acestea două), angajatorii pun la dispoziția angajaților o sumă lunară, trimestrială sau anuală cu ajutorul căruia aceștia pot accesa servicii specifice pentru nevoile lor.

5. Abonamente destinate activităților sportive
Chiar dacă am avut parte de work from home, acest lucru nu a însemnat mai puțin stres. Dimpotrivă, lucrul de acasă chiar a amplificat, în unele cazuri, nevoia angajaților de a încerca să aibă parte de momente de relaxare. Așadar, una dintre cele mai simple modalități este să le oferi abonamente la platforme online de antrenamente sportive.

Orice beneficii ai alege, cel mai important este să o faci plecând de la nevoile și dorințele angajaților tăi. Și, desigur, nu uita să le incluzi în bugetul pentru anul viitor!

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri