Cu o piață a muncii aflată într-o continuă schimbare în materie de oportunități, dar mai ales în materie de modalități de recrutare, angajații își dezvoltă noi tendințe de mobilitate. Astfel, un studiu realizat de către Reveal Marketing Research privind comportamentul angajaților și digitalizarea procesului de căutare a unui loc de muncă, arată că peste jumătate dintre români (52%) și-au căutat un loc de muncă în ultimul an.

45% dintre angajații din România vor job-uri mai flexibile

Așadar, la aproape un an și jumătate de la debutul pandemiei, candidații încep să pună accent pe satisfacții non-materiale, respectiv flexibilitate, această caracteristică fiind menționată de 45% dintre respondenții acestui studiu.

Frecventarea platformelor de recrutare începe să devină o normalitate

Jumătate dintre respndenții acestui studiu au declarat că au intenționat să-și schimbe jobul și 30% declară că încă frecventeaza platformele de recrutare de câteva ori pe săptămână. În ceea ce privește platformele de recrutare, una din măsurile observate de aplicanți este că acestea s-au adaptat curentului actual de muncă în sistem hibrid și au creat filtre de căutare în acest sens (33%).

De asemenea, platformele s-au îmbunătățit și pe partea de conținut și oferă informații mai detaliate cu privire la un anumit post deschis (25%) și sunt mai user friendly (10%).

România digitală. Ce device-uri folosesc românii pentru a accesa platformele de recrutare?

În ceea ce privește device-urile pe care românii le folosesc pentru a accesa platformele de recrutare, conform studiului, smartphone-ul este primul în topul device-urilor pe care românii le folosesc atunci când accesează platformele de recrutare (46%), urmat de laptop / PC (54%).

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri