Marile platforme de recrutare online din România anunță că majoritatea companiilor va menține, în anul 2022, beneficiile extrasalariale pentru angajați, pentru a-și asigura o cât mai bună motivare și fidelizare a acestora. Companiile tind chiar să-și extindă opțiunile de la tichetele de masă, cadou, vacanță și cultură (beneficiile extrasalariale cele mai dorite de angajator și angajați) la beneficii flexibile.

Up România, companie specializată în crearea de soluții moderne de plată și de optimizare a costurilor pentru companii, angajați și comercianți, oferă beneficii extrasalariale variate și continuă accelerarea digitalizării, investind în noi tehnologii care îmbunătățesc experiența companiilor și beneficiarilor de tichete electronice (carduri). Schimbările legislative recente anunță, începând cu 01 Februarie 2022, obligativitatea acordării tichetelor de valoare (masă, cadou, vacanță, cultură) exclusiv pe suport electronic (card), ceea ce va contribui, în mod evident, la accelerarea digitalizării produselor din categoria beneficii extrasalariale.

O varietate de beneficii extrasalariale și necesitatea digitalizării

Angajații sunt din ce în ce mai greu de motivat de către companii, iar salariul nu mai este considerat argumentul suprem. O arată studiile lansate recent de cele mai mari platforme de recrutare online din România – BestJobs și eJobs, care reconfirmă tendința românilor de a migra mult mai ușor de la o companie la alta în căutarea împlinirii profesionale și a unui mediu atractiv de lucru.

Strategiile de HR s-au adaptat din mers, iar multe companii au înțeles că-și vor ține oamenii aproape dacă vor continua să le acorde beneficii extrasalariale sau, după caz, vor începe s-o facă.

Vestea cea bună, ne spune eJobs, este că, în ciuda greutăților pandemiei, 87% dintre companiile românești oferă în continuare beneficii extrasalariale, de la tichete de masă (20%), prime de Crăciun (28%), al 13-lea salariu și bonusuri de performanță (15%) și până la abonamente la clinici private sau asigurări private. În companii cu bugete mai mari (în medie 100-150 euro/luna/salariat), angajații primesc bugete flexibile și acces la platforme, precum Up MultiBeneficii.

Digitalizarea beneficiilor extrasalariale este un fenomen firesc, iar contextul pandemic, în care mulți angajați lucrează de acasă și cer mai multă flexibilitate, a contribuit la creșterea interesului pentru tichete de valoare electronice (carduri) și la creșterea interesului pentru platforme de beneficii flexibile, precum Up MultiBeneficii. Up România a investit în digitalizare și în dezvoltarea soluțiilor de tip self-service atât în cazul companiilor care prin intermediul uponline.ro pot gestiona, comanda și vizualiza online beneficiile acordate, cât și al beneficiarilor, care-și pot consulta soldul, accesa oferte speciale prin intermediul aplicației Up Mobil sau, în cazul Up MultiBeneficii, pot opta către ce beneficii – fixe și/sau flexibile - să redirecționeze bugetele primite lunar de la angajator. Pentru noi, digitalizarea rămâne centrul strategiilor de dezvoltare și în 2022.

Elena Pap, director regional Up Group

Elena Pap, Up Romania

Up MultiBeneficii este o platformă online, dezvoltată de Up România, prin care poți oferi angajaților posibilitatea de a decide cum își utilizează fondurile puse la dispoziție lunar sau anual de către angajatorii lor. Ce au în comun multe dintre aceste beneficii? Cresc motivarea angajaților și puterea lor de cumpărare, oferind avantaje fiscale companiilor care utilizează genul acesta de instrumente în fidelizarea angajaților. Digitalizarea aduce și necesitatea gestionării facile a beneficiilor extrasalariale atât de către cei care le acordă (angajatori), cât și de cei care le utilizează (angajați).

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri