Prezentă de 6 luni în România, Spyrosoft are, la nivel global, peste 1.100 de angajați în cele 18 birouri din Europa, Asia, America de Sud și SUA. Biroul din Timișoara este cel mai recent deschis, iar compania mizează pe politica de wellbeing, centrată pe angajat, pentru a-și extinde echipa. Astfel, angajații Spyrosoft nu au program de lucru fix și nici nu sunt obligați să vină zilnic la birou.

Flexibilitatea se poate observa în ADN-ul Spyrosoft, iar ceea ce ne deosebește de alte companii este felul în care reușim să combinăm dezvoltarea de software încorporat și entreprise. Nu suntem singura companie care face acest lucru, dar ne aflăm printre puținii care o fac la acest nivel. Acest atribut se extinde și la nivelul echipelor, iar pandemia ne-a arătat că un programul de lucru flexibil contribuie la creșterea productivității și a satisfacției la locul de muncă. Astfel, în timp ce multe companii iau în considerare revenirea la un program de lucru full office, noi lăsăm la alegerea echipelor atât locul de unde își doresc să muncească, cât și programul de lucru. Două săptămâni la birou și o lună din Bali? Sigur, putem lucra de oriunde, a precizat Witold Leder, CEO Spyrosoft Solutions.

Până la finalul anului, compania vrea să mai angajeze 100 de specialiști în birourile din Timișoara. Spyrosoft Solutions oferă echipei sale posibilitatea de a lucra remote, la cerere, și cu un program flexibil.

„Dincolo de abilitățile profesionale ale candidaților, ne dorim ca aceștia să își dorească să lucreze într-o echipă, să fie buni comunicatori și să își dorească să ia inițiativa în proiectele speciale pe care le livrăm pentru clienții noștri din toată lumea”, a mai spus Witold Leder.

Sursa foto: Spyrosoft Solutions

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri