La o săptămână după ce a fost cumpărat de Elon Musk, Twitter a început să concedieze jumătate din efectivele sale, lansând în acelaşi timp proiecte de anvergură şi o luptă împotriva utilizatorilor, agenţilor de publicitate şi asociaţiilor îngrijorate de transformarea influentei reţele de socializare

"Aproximativ 50% din personal va fi afectat" de disponibilizările în curs de desfăşurare în cadrul Twitter,arată un document transmis angajaţilor reţelei de socializare, potrivit Agerpres.

Compania californiană, care avea aproape 7.500 de angajaţi la sfârşitul lunii octombrie, a notificat mii de persoane prin e-mail, explicând că scopul acestor măsuri este "de a ameliora sănătatea companiei". De asemenea, compania a anunţat închiderea temporară a birourilor sale pentru a "asigura securitatea fiecărui angajat şi a sistemelor şi datelor de pe Twitter".

Citește și: Venirea lui Musk la Twitter a declanșat furtuna: 1,3 mil. de conturi închise, iar branduri uriașe vor să se retragă

Imediat ce a preluat Twitter, Musk a dizolvat consiliul de administraţie şi a concediat directorul general şi alţi membri din managementul superior.

Disponibilizările din cadrul Twitter au fost atât de haotice, încât un angajat a fost dat afară chiar în mijlocul unei ședințe, acesta fiind poate cel mai bun exemplu de „Cum să nu faci concedieri într-o companie”, scrie Business Insider.

Elon Musk a promis că va favoriza libertatea de exprimare în detrimentul a ceea ce el consideră a fi politicile excesive de moderare a conţinuturilor practicate de reţeaua de socializare, acuzată până în prezent că a cenzurat astfel opinii conservatoare, inclusiv prin suspendarea contului fostului preşedinte republican american Donald Trump.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri