Grecia vrea să devină una dintre destinațiile cheie pentru nomazii digitali. Pentru prima dată în istoria Greciei a avut loc Summitul Work from Greece, în care autorități, companii, dar și nomaz digitali au discutat despre norme și proceduri.

În deschiderea evenimentului, Ioanna Dretta, CEO Marketing Greece, a făcut referire la site-ul workfromgreece.gr, care își propune să răspundă la toate întrebările referitoare la opțiunile de lucru la distanță din Grecia, scrie Keep Talking Greece.

Pentru simplificarea procedurilor, ministrul Digitalizării, Kyriakos Pierrakakis, a anunțat că persoanele fizice vor putea în curând să înființeze afaceri proprii (proprietate individuală) prin Gov.gr ale cărei servicii sunt în prezent traduse în engleză.

În plus, penru a atrage mai mulți lucrători la distanță, ministrul adjunct de externe Militiadis Varvitsiotis a remarcat că Grecia a fost una dintre primele țări care a reglementat munca la distanță. El s-a referit la inițiativele ministerului, inclusiv la crearea unei vize speciale pentru nomazii digitali.

La începutul acestui an, un sondaj a constatat că Grecia mai avea un drum lung de parcurs înainte de a putea oferi mediul de lucru necesar pentru angajarea la distanță. Internetul lent, conectivitate slabă și condițiile sociale și economice întârziate au plasat Grecia pe locul 32 pe o listă de 66 de țări în Indexul global al muncii la distanță publicat de NordLayer.

De asemenea, anul trecut, prima Conferință privind mobilitățile digitale organizată de Observatorul Nomadilor Digitali a stabilit că Grecia era în urmă în ceea ce privește mediul de lucru la distanță, dar că Atena câștiga teren ca destinație pentru nomazi digitali.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri