IKEA România a lansat programul de recrutare în masă, deschizând peste 250 de poziții vacante în cadrul viitorului magazin IKEA Timișoara.

Compania a angajat deja aproximativ 50 de persoane pentru noul magazin, conform mai multor anunțuri pe care le-a făcut încă de anul trecut, iar în prezent caută să recruteze încă 250.

Conform reprezentanților companiei, există mai multe roluri disponibile în departamentele operaționale, precum vânzări, logistică, relații cu clienții, restaurant.

"Suntem foarte entuziasmați de perspectiva întâmpinării noilor colegi", a declarat Nicoletta Muscinelli, Market Manager IKEA Timișoara.

Aceasta a arătat de asemenea și care vor fi beneficiile pe care le vor avea viitori angajați: abonament medical la o clinică privată, asigurare de viață, tichete de masă, decontare lunară parțială a cheltuielilor de transport, vouchere de vacanță, concediu de odihnă suplimentar, indemnizație suplimentară pentru turele de weekend și de noapte, bonusuri de performanță și planuri de pensie, în funcție de vechimea în cadrul companiei.

https://ic.events/landing/bHArVQ==/hr-2-0-2023.html

Cei interesați de joburi pot verifica posturile vacante pe site-ul companiei, la secțiunea Lucrând pentru IKEA.

Magazinul IKEA Timișoara reprezintă următoarea etapă, după București, în planul de expansiune al IKEA România și IKEA Europa de Sud-Est.

IKEA își propune să deschidă magazinul din Timișoara în vara acestui an, astfel încât să ofere posibilitatea și locuitorilor din această zonă de a beneficia de soluțiile de amenajare ale companiei.

IKEA a avut de asemenea o campanie de reduceri derulată în ultima parte a anului trecut, o serie largă de produse ale retailerului având reduceri chiar și de 20%.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri