Piața muncii a trecut prin schimbări radicale în ultimi ani, iar angajatorii s-au confruntat cu provocări multiple în ceea ce privește atragerea și retenția de personal. Nu-i ușor să fii angajator într-o piață a muncii atât de competitivă, iar azi e mai important ca oricând să-i oferi angajatului un mediu propice în care să se dezvolte și să fie fericit la locul de muncă. Fără doar și poate, 2023 va fi un an al retenției, iar companiile vor fi nevoite să se concentreze mai mult ca niciodată pe cum să-și țină alături angajații talentați. Vino alături de noi pe 23 februarie și află de la profesioniștii din HR cum poți să fii mereu cu un pas mai aproape de angajații tăi. Te așteptăm la Sheraton Hotel (Sala Platinum) la „HR 2.0 - Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”, unul dintre cele mai importante evenimente din România dedicate pieței muncii.

https://ic.events/bHFDVQ==/hr-2-0-2023/schedule.html

3 motive pentru care merită să participi gratuit la „HR 2.0 - Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”

După un 2022 cu multiple provocări și incertitudini, în care eforturile de recrutare au fost îngreunate și de contextul socio-economic, companiile au fost nevoite să-și ajusteze bugetele pentru a atrage și reține talentele. Realitatea din piața muncii reflectă în continuare un climat în care angajații sunt greu de atras, dar și mai greu de reținut, mai ales în contextul în care mediul academic nu reușește să livreze suficienți absolvenți pentru multe sectoare de activitate.

Ce impact are brandul de angajator în procesele de recrutare? Cum atragi talentele potrivite pentru compania ta? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care vei primi răspuns de la invitații evenimentului.

Iată de ce trebuie să participi la „HR 2.0 - Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”:

1. Ești la curent cu cele mai noi tendințe din piața muncii

„HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză” este o oportunitate excelentă de a afla care sunt cele mai noi trenduri din piața muncii. Ai ocazia să fii parte dintr-un eveniment cheie, care dă tonul discuțiilor „fierbinți” din piața muncii, prin intermediul celor mai dedicate voci ale comunității HR din România.

2. Poți vedea cum abordează marii angajatori provocările din piața muncii

Ideile mărețe nu se nasc din nimic, așa că nu te teme să observi și să analizezi cum iau deciziile și alți jucători din industrie. Află la „HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză” noi perspective de management al resurselor umane, dar și cum abordează alte companii problema retenției de personal și a deficitului de talente care te vor ajuta în planificarea strategiilor viitoare.

3. Te reconectezi cu specialiștii din resurse umane

„HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză” este un prilej bun în care specialiștii din piața muncii se reunesc și schimbă idei pentru a dezvolta cele mai bune practici în gestionarea resurselor umane. Ai ocazia să te (re)vezi cu profesioniștii din domeniu, poți schimba cărți de vizită atât în format fizic, cât și în IC Events, platforma noastră de evenimente virtuale. Nu ești singur în provocările pe care le întâmpini pentru că aducem alături de tine numeroși actori importanți din piața de HR cu care poți interacționa.

Ce vei afla la „HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”

  • Care sunt cele mai importante modificări legislative din piața muncii în 2023 și cum influențează ele economia?
  • Cum s-a aliniat piața la modificările fiscale care au intrat în vigoare de la începutul acestui an? Ce alte schimbări ne așteaptă în 2023 și cum ne pregătim pentru ele?
  • Inflație, presiune pe costuri, creșteri de salarii, deficit de specialiști – cum abordează companiile recrutarea și cum se așează piața muncii?
  • Cum se poziționează companiile din economie în 2023? Angajări sau optimizări de costuri
  • Care sunt cele mai eficiente metode de retenție a personalului într-o piață care e încă în favoarea angajatului?
  • Marea Demisie sau Marea Precauție? Cum va influența contextul economic fluctuația de personal în 2023?
  • Efectele modelului hibrid asupra companiilor și asupra economiei - cum este influențată productivitatea angajatului de mediul de lucru?
  • Cum reușesc departamentele de resurse umane să îi atragă pe angajați înapoi la birou? Care sunt cele mai de succes metode în 2023?

Cine va fi prezent la „HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”

  • Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera The People Republic
  • Cristian Seidler, Deputat USR
  • Bogdan Badea, CEO eJobs România
  • Elena Cozianu, Head of Human Resources Altex Holding
  • Raluca Bontaș, Partener Global Employer Services, Deloitte România
  • Reprezentant Ministerul Muncii (tbc)
  • Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • Gabriel Bulumac - director clienți și vânzări (CCO) Compania Națională Poșta Română
  • Mihaela Colesnic,Tax & Legal Manager Romanian Software
  • Aurelian Chitez, Director of Sales Romanian Software
  • Adriana Petre, People & Culture Manager IKEA Timișoara
  • Liviu Ion, Employee Experience, University Relations & Employer Branding General Manager Renault Group
  • Florentina Greger, director HR Zitec
  • Maria Jianu, Commercial Real Estate Manager Genesis Property
  • Dominique Bogdănaș, Workplace Advisory Specialist Office 360°, Colliers
  • Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio
  • Simona Urse, Associate Director Office Agency CrossPoint Real Estate

Vino și tu să te revezi față în față cu cei mai importanți angajatori din România, în cadrul celei de-a 12- a ediții a evenimentului „HR 2.0”, pe 23 februarie, la Hotel Sheraton, în Sala Platinum (Calea Dorobanților 5-7), începând cu ora 10:00.

Mai multe detalii despre agenda și speakerii din cadrul evenimentului, poți consulta AICI. Nu uita că evenimentele noastre se desfășoară și online în platforma de evenimente virtuale IC Events. Dacă alegi participarea în sala de eveniment ai acces și la platforma online. Participarea este gratuită!

HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză este un eveniment realizat de wall-street.ro, sponsorizat de Lugera-The People Republic, Genesis Property, Regina Maria, Vastint, Altex, Romanian Software, Mobility Partner, Autonom, alături de partenerii media: Revista Cariere, Events Online, HR Club, Jurnalul de Afaceri și Portal HR, supported by Florăria cu Povești și Recharge Center.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri