Bogdan Badea, CEO eJobs România vine la cea de-a 12-a ediție a evenimentului anual HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză, organizat de wall-street.ro.

https://ic.events/landing/bHArVQ==/hr-2-0-2023.html

Publicația wall-street.ro te invită pe 23 februarie 2023 la „HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”, unde va fi invitat ca speaker și Bogdan Badea.

Bogdan Badea este CEO al eJobs România, prima platformă de recrutare lansată în țara noastră. Este unul din cei mai experimentați lideri de pe piața de resurse umane din România, cu o expertiză de peste un deceniu în domeniul HR.

Ce vei afla la „HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”

  • Care sunt cele mai importante modificări legislative din piața muncii în 2023 și cum influențează ele economia?
  • Cum s-a aliniat piața la modificările fiscale care au intrat în vigoare de la începutul acestui an? Ce alte schimbări ne așteaptă în 2023 și cum ne pregătim pentru ele?
  • Inflație, presiune pe costuri, creșteri de salarii, deficit de specialiști – cum abordează companiile recrutarea și cum se așează piața muncii?
  • Cum se poziționează companiile din economie în 2023? Angajări sau optimizări de costuri
  • Care sunt cele mai eficiente metode de retenție a personalului într-o piață care e încă în favoarea angajatului?
  • Marea Demisie sau Marea Precauție? Cum va influența contextul economic fluctuația de personal în 2023?
  • Efectele modelului hibrid asupra companiilor și asupra economiei - cum este influențată productivitatea angajatului de mediul de lucru?
  • Cum reușesc departamentele de resurse umane să îi atragă pe angajați înapoi la birou? Care sunt cele mai de succes metode în 2023?

Cine va fi prezent la „HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”

  • Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera The People Republic
  • Cristian Seidler, Deputat USR
  • Bogdan Badea, CEO eJobs România
  • Elena Cozianu, Head of Human Resources Altex Holding
  • Raluca Bontaș, Partener Global Employer Services, Deloitte România
  • Reprezentant Ministerul Muncii (tbc)
  • Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • Gabriel Bulumac - director clienți și vânzări (CCO) Compania Națională Poșta Română
  • Mihaela Colesnic,Tax & Legal Manager Romanian Software
  • Aurelian Chitez, Director of Sales Romanian Software
  • Adriana Petre, People & Culture Manager IKEA Timișoara
  • Liviu Ion, Employee Experience, University Relations & Employer Branding General Manager Renault Group
  • Florentina Greger, director HR Zitec
  • Maria Jianu, Commercial Real Estate Manager Genesis Property
  • Dominique Bogdănaș, Workplace Advisory Specialist Office 360°, Colliers
  • Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio
  • Simona Urse, Associate Director Office Agency CrossPoint Real Estate

Vino și tu să te revezi față în față cu cei mai importanți angajatori din România, în cadrul celei de-a 12- a ediții a evenimentului „HR 2.0”, pe 23 februarie, la Hotel Sheraton, în Sala Platinum (Calea Dorobanților 5-7), începând cu ora 10:00.

Mai multe detalii despre agenda și speakerii din cadrul evenimentului, poți consulta AICI. Nu uita că evenimentele noastre se desfășoară și online în platforma de evenimente virtuale IC Events. Dacă alegi participarea în sala de eveniment ai acces și la platforma online. Participarea este gratuită!

HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză este un eveniment realizat de wall-street.ro, sponsorizat de Lugera-The People Republic, Genesis Property, Regina Maria, Vastint, Altex, Romanian Software, Mobility Partner, Autonom, alături de partenerii media: Revista Cariere, Events Online, HR Club, Jurnalul de Afaceri și Portal HR, supported by Florăria cu Povești și Recharge Center.

Sursa foto: eJobs România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri