Poșta Română a rămas în trecut în ceea ce privește cultura organizațională, iar în următorii ani va avea probleme în ceea ce privește personalul, în condițiile în care se așteaptă ca circa 15.000 de angajați să plece din companie, cei mai mulți apropiindu-se de vârsta pensionării, a declarat, în cadrul conferinței HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză, Gabriel Bulumac, director de clienți și vânzări în cadrul Companiei Naționale Poșta Română (CNPR).

Potrivit oficialului companiei de stat, Poșta Română încă se numără printre cei mai mari angajatori din România, chiar dacă Poșta Română trece printr-un amplu proces de reorganizare și retehnologizare, iar în ultimul an și-a redus numărul angajaților cui 1.500 persoane.

„Continuăm să fim unul dintre cei mai mari angajatori din România. Numărul mediu de angajați din luna ianuarie a fost undeva la 21.800 de persoane. Încercăm să menținem angajații pe care-i avem deja, dar încercăm să aducem în companie și oameni care au competențe digitale avansate.

Totuși, în următorii 10 ani vom avea o problemă, deoarece media angajaților din cadrul companiei este undeva la 51 de ani. În aceste condiții, preconizăm că vom avea circa 15.000 de colegi care vor părăsi Compania Națională Poșta Română”, a mai spus Gabriel Bulumac.

Acesta a adăugat că societatea de stat va încerca să atragă angajați noi companiei, pregătind, astfel, generația următoare. Totodată, pentru a clarifica partea de restructurare se referă doar la administrație centrală a Poștei Române.

Poșta Română a rămas în urmă în ceea ce privește cultura organizațională

Oficialul companiei este de părere că Poșta Română mai are de recuperat în ceea ce privește cultura organizațională.

„Ascultând ceea ce spuneau partenerii de discuții, mi-am dat seama că Poșta Română a rămas puțin în spatele vremurilor, că nu avem o cultură organizațională foarte bine definită, dar avem norocul de a avea un director general care a lucrat în mediul corporatist în SUA și încearcă să construiască și în cadrul Poștei Române o nouă cultură organizațională”, a mai spus Gabriel Bulumac.

HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză - este un eveniment realizat de wall-street.ro, sponsorizat de Lugera-The People Republic, Genesis Property, Regina Maria, Vastint, Altex, Romanian Software, Mobility Partner, Autonom, alături de partenerii media: Revista Cariere, Events Online, HR Club, Jurnalul de Afaceri și Portal HR, supported by Florăria cu Povești și Recharge Center.

Sursa foto: Poșta Română

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri