Miguel Brito Goncalves, in varsta de 34 de ani, este noul director de creatie al consultantului de marketing si comunicare Mercury360. Miguel se alatura, asadar, celor trei Group Creative Directori Cristina Diaconescu, Irina Chira si Liviu Turcanu si va conduce impreuna cu acestia departamentul de creatie al agentiei.
Miguel are 8 ani de publicitate petrecuti in agentii precum Edson/FCB, FCB Lisabona, FCB/Tapsa Madrid, Leo Burnett Lisabona sau Leo Burnett New York. A venit in Romania acum aproximativ un an, la Tempo, iar din martie a ales Mercury360 pentru a-si pune in aplicare viziunea, ambitiile si ideile creative.
“Ceea ce m-a convins sa vin la Mercury360 a fost, intr-o prima faza, hotararea si incapatanarea lui Radu Miu. Eu sunt un tip foarte optimist si cred ca, atunci cand vrei cu adevarat ceva, reusesti, oricare ar fi provocarea. Eu si Radu avem genul acesta de atitudine in comun. Pe langa asta, viziunea si obiectivele lui Radu pentru Mercury360 se potrivesc cu ceea ce eu vreau sa fac din punct de vedere creativ si cu modul in care inteleg comunicarea de brand” povesteste Miguel Goncalves.

Miguel Goncalves vine la Mercury360 pentru a intregi o echipa manageriala cu suflu nou, din care face parte si Mihai Scortea, Director Executiv si coordonatorul zonei de strategie, creatie si client service din agentie.

“Simt ca sunt martorul unui momentum din care vreau sa fac parte si pe care sa-l valorific la maxim! Mercury360 este cea mai buna agentie pe o zona de servicii care devine din ce in ce mai indispensabila in advertising, servicii pe care putine agentii le pot oferi. Cred ca nu va fi deloc greu ca Mercury360 sa devina in scurt timp cea mai buna agentie full-service, mai ales cu un management ca acesta!” adauga directorul de creatie al agentiei.

Miguel Goncalves este portughez, absolvent al Institului de Arte si Design din Lisabona, sectia Marketing si Advertising. Primele sale studii universitare au fost cele de Economie la Universidade Católica, abandonate in favoarea celor de marketing si advertising. Pana sa se dedice advertisingului international a fost, pe rand, actor de teatru, sound designer, profesor, copywriter. Experienta in teatru il face foarte potrivit pentru Mercury360, agentia care a scris, regizat si jucat prima piesa de teatru despre advertising din Romania. Goncalves vorbeste engleza, spaniola, portugheza si franceza. A luat premii la EFFIE, Art Directors Club of Europe, Cannes, Clio, London International Festival, FIAP, Epica, El Ojo, Obbie awards, EL SOL, CPP, Golden Award of Montreux si Leo Burnett GPC, CAP Awards. Lucrari ale sale au fost publicate in Luerzer's Archive, Creative Advertising and Advertising Now, Taschen.

Mercury360 este o agentie integrata de consultanta de marketing si comunicare si se afla intre primele 10 agentii din Romania. Infiintata in 1993 si consacrata sub numele de Mercury Promotions in 1998, Mercury360 are o experienta solida in derularea de proiecte de comunicare integrate si specializate. Pe parcursul celor 14 ani de activitate agentia s-a dezvoltat constant ajungand in 2007 la 140 de angajati, un portofoliu de servicii in crestere si o cifra de afaceri de peste 17 milioane Euro.

In prezent, Mercury360 este dedicat unor parteneriate cu o serie de companii importante precum Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, H&E Reinert, Metro, Vodafone, Western Union, Kluth, L’Oreal, Dr. Oetker, L’Oreal, Albalact, etc. Pana acum, campaniile agentiei au fost premiate la Epica Awards (cu Argint si Bronz), Ad’Or (spotul anului si cel mai bun spot in categorie, cel mai bun innovative media) si au ajuns in finala la Golden Drum.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri