Perfect-Tour, una dintre firmele de turism care ofera servicii de teambuilding, prognozeaza o dublare a cifrei de afaceri de la 12 milioane de euro in 2007 la 24 de milioane de euro in 2008, 20% din aceasta valoare reprezentand activitatile de team-building.
“In momentul de fata o afacere ca aceasta este destul de profitabila. Cresterea cifrei de afaceri este de 100% anual. Profitul ajunge la 8,9% pe an. Activitatile “corporate” pe care le desfasuram reprezinta in jur de 20% din cifra de afaceri” a declarat, pentru Wall-Street, Sorin Vaduvoiu, director executiv al Perfect-Tour.

Cu toate acestea, Vaduvoiu nu considera piata de teambuilding suficient de dezvoltata. “Nu putem vorbi inca de o piata asezata. Este o piata care combina activitatile specifice teambuilding-ului outdoor si indoor cu evenimente si conferinte”, afirma Vaduvoiu.

O data cu dezvoltarea mediului de afaceri si cu infintare filialelor teritoriale a numeroase companii, coroborarea activitatilor de training cu networking-ul si activitatile de leisure a devenit emergenta. “Fiecare societate are nevoie de asa ceva, pentru ca intalnirea la congrese asociaza doua activitati. De exemplu, o firma mare, cu mai multe departamente in tara, imbina activitatile turistice cu munca, cu sedinte de analiza, cu activitati de pe ordinea de zi”, a adaugat Vaduvoiu.

Piata de teambuilding din Romania prezinta o cerere accentuata pentru serviciile indoor – fie ca e vorba de conferinte, congrese sau alte tipuri de intalniri de afaceri, fie ca sunt activitati de leisure ca piesele de teatru. Insa o pondere si mai mare o au serviciile de outdoor, cererea axandu-se pe activitati de catarare, curse cu ATV-ul, mountain bike, tir, paintball, dar si sporturi acvatice ca rafting sau diving.

Piata locala a serviciilor de team building va creste anul acesta cu 20-25%, pana la 250 de milioane de euro, potrivit lui Sorin Vaduvoiu.

Perfect Tour imbina serviciile de outdoor cu cele indoor pentru o intreaga paleta de companii, pornind de la mediul publicitar si terminand cu banci si multinationale. Pachetele pentru excursii in tara sunt in topul cererilor clientilor, cele mai frecvente destinatii incluzand statiunile de pe Valea Prahovei, Brasov si Sibiu. Pentru clientii corporate cu dare de mana, excursiile in strainatate reprezinta o optiune din ce in ce mai cautata.

Activitatile de leisure sau congresele pot fi programate in Italia, Belgia, Germania sau alte destinatii apropiate de Romania, care permit realizarea deplasarilor si activitatilor conexe pe perioada weekend-ului.

“Cea mai excentrica cerere a fost aceea de a duce 600 de oameni cu avionul intr-o singura zi. E destul de greu pentru ca nu exista avion asa mare. Nu exista nici doua avioane, nici trei. Am reusit pana la urma. I-am dus pe rand si i-am convins sa ramana doua nopti acolo. Pentru grupurile mari e destul de greu sa faci rost de o locatie si de transport. Mai ales ca sunt putine hoteluri incapatoare, iar daca au suficiente locuri nu sunt libere cu o luna inainte”, a adaugat Vaduvoiu.

Perfect Tour este o companie cu capital integral privat, avand ca obiect principal de activitate comercializarea serviciilor turistice. Infiintata in anul 2001 in Brasov, firma isi schimba managementul in februarie 2004 o data cu relocarea in Bucuresti. In prezent agentia detine 9 filiale Perfect Tour tour-operatoare in principalele orase resedinta de judet ale tarii - Cluj-Napoca, Brasov, Ploiesti, Pitesti, Galati, Timisoara, Alba-Iulia, Tulcea, Constanta.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri