Directorii care ocupa functii non-executive au petrecut anul trecut cu 20% mai mult timp pentru indeplinirea sarcinilor datorate pozitiilor ocupate in board, arata un studiu realizat de firma de audit si consultanta PricewaterhouseCoopers (PwC), scrie Financial Times.

Pe masura ce jobul de director non-executiv devine tot mai solicitant, exista premisele ca executivii altor companii sa nu fie interesati sa preia un astfel de loc de munca, in cazul in care apare vreo oportunitate.

Directorii non-executivi din companiile incluse in indicele britanic FTSE 100 au petrecut, in medie, 24 de zile pentru realizarea sarcinilor din board in 2010, cu patru zile mai mult decat in 2009.

Peste jumatate dintre non-executivii participanti la studiu au precizat ca vor aloca si mai mult timp in 2011 pentru rezolvarea problemelor din board.

Cei mai multi si-au motivat raspunsul prin sarcinile birocratice si problemele ridicate de mediul economic asupra afacerilor din care fac parte.

“In vreme ce rolul de director non-executiv a devenit mai plin de beneficii ca niciodata, exista riscul ca avansul cerintelor de timp sa faca astfel de joburi neatractive pentru indivizii care muncesc full-time in alta parte”, spune Philip Wright, partener PwC.

Totusi, doua cincimi dintre cei intervati sunt de parere ca salariile pe care le primesc sunt prea mici si apreciaza ca o marire de 25% ar fi adecvata.

Putin peste jumatate dintre companiile din FTSE 100 au majorat in 2010 castigurile angajatilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri