Guzu a vandut in februarie materiale de 4,4 mil. lei, cat 8% din afacerile pe 2010

Producatorul de materiale de constructii Duraziv, controlat de omul de afaceri Daniel Guzu, a inregistrat vanzari de 4,4 milioane de lei ( 1 mil. euro) in februarie, echivalentul a circa 8% din cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro realizata in 2010.

Astfel, veniturile din februarie se apropie ca valoare de cele consemnate in toate lunile de iarna de anul trecut.

In perioada decembrie 2010 – februarie 2011, compania a realizat venituri de peste 10 milioane de lei (2,4 mil. euro), de peste doua ori mai mari fata de perioada similara de din 2009/2010.

"In ultimul trimestru a putut fi observata o crestere a nivelului de activitate in constructii, ceea ce constituie un semnal pozitiv pentru noi. Luna decembrie a fost, asa cum era de asteptat, una mai slaba, in schimb activitatea din noiembrie precum si cea din februarie a fost peste asteptari”, declara Marga Calin, director de marketing Duraziv.

Duraziv a realizat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro anul trecut, cu 50% peste rezultatele din 2009. Pentru 2011, Guzu si-a bugetat o crestere cu 25% a afacerilor.

Compania detine o fabrica de adezivi si profile metalice in Popesti-Leordeni, care a suportat investitii de circa 7,5 milioane de euro pana in prezent, cu o capacitate anuala de productie de 200.000 de tone de adezivi si 12.000 de tone de profile metalice.

Cei mai importanti competitori ai Duraziv pe segmentul de adezivi sunt AdePlat, Baumit, Baumix, Saint-Gobain Weber, Euro MGA sau Mapei.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri